O domaini bırak milyonu onbinlere satamazsınız hocam. Apple kassın zaten 1.500 dolar, hadi işi garantiye alsın 4.000 dolarlık wipo masrafıyla her türlü alır. Birincisi zaten direkt adamların markasını sitenizde kullanmışsınız, ikincisi domain satılık olabilir yazmışsınız.Neresinden bakarsanız bakın cybersquatting. Bence kasmayın verin 4-5 bine. Pirince giderken bulgurdan olmayın...