• 04-12-2010, 13:04:27
    #91
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşı zekası yüzünden tebrik ederim. Çok güzel düşünmüş cidden. Tahmin ediyorum şuanda Windows8, Windows Eight, Windows 2012 alınmıştır (:
    windows office 2010 dan sonra gelecek olani tahmin et
    ama bizden once davrananlar var
    basit bir ornegi;
    office2011.com .... office2033.com a kadar kayitli
    office2011.net .... office2020.net e kadar kayitli


    ek;
    macosxlion.biz bosta alip apple a basvursak doverler mi bizi ?
  • 04-12-2010, 13:07:07
    #92
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    napstersd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows office 2010 dan sonra gelecek olani tahmin et
    ama bizden once davrananlar var
    basit bir ornegi;
    office2011.com .... office2033.com a kadar kayitli
    office2011.net .... office2020.net e kadar kayitli


    ek;
    macosxlion.biz bosta alip apple a basvursak doverler mi bizi ?
    Yuh yaw 2033
  • 04-01-2011, 17:15:54
    #93
    Bana göre Apple firması kesinlikle kaçırılmamalı. Eğer onları gocutacak bir teklif'le giderseniz karşılarına eminim almayacaklardır. Çünkü bu konularda çok daha deneyimli insanları kendi içerisinde barındırıyordur Apple. Bu domaini de onlara satamadığınız takdirde domain hayallerinizi bitirecektir. Burada önemli olan Apple firmasını kaçırmamak olsa gerek diye düşünüyorum. Bu konularda deneyimim yok ama sana aklımdan geçen fiyatı söyleyeyim. İlk önce 100K yada 200K'dan kapı açıp nabza göre şerbet misali 25-80K arasında satabilirsin. Birde yazışmalarınızda üslubunuza çok dikkat edin ki karşınızdaki firmadaki kurtlara yem olmayın. Çünkü onlar bu işlerde eminim ki sizlerden daha deneyimlidir.

    Umarım herşey gönlünüzce olur. Hayırlı satışlar dilerim.
  • 05-01-2011, 01:22:00
    #94
    fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre Apple firması kesinlikle kaçırılmamalı. Eğer onları gocutacak bir teklif'le giderseniz karşılarına eminim almayacaklardır. Çünkü bu konularda çok daha deneyimli insanları kendi içerisinde barındırıyordur Apple. Bu domaini de onlara satamadığınız takdirde domain hayallerinizi bitirecektir. Burada önemli olan Apple firmasını kaçırmamak olsa gerek diye düşünüyorum. Bu konularda deneyimim yok ama sana aklımdan geçen fiyatı söyleyeyim. İlk önce 100K yada 200K'dan kapı açıp nabza göre şerbet misali 25-80K arasında satabilirsin. Birde yazışmalarınızda üslubunuza çok dikkat edin ki karşınızdaki firmadaki kurtlara yem olmayın. Çünkü onlar bu işlerde eminim ki sizlerden daha deneyimlidir.

    Umarım herşey gönlünüzce olur. Hayırlı satışlar dilerim.
    önceki sayfayı okumamışsınız zannedersem apple domaini almayacağını belirtmiş.
  • 05-01-2011, 08:59:51
    #95
    Üyeliği durduruldu
    rctr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklif verdi diye biliyorum ancak sonucu öğrenemedim henüz. Bağlantı kuramadım arkadaşımla. Birkaç güne öğrenir bilgilendiririm.
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önceki sayfayı okumamışsınız zannedersem apple domaini almayacağını belirtmiş.
    Hangi mesajda ?
  • 05-01-2011, 18:47:57
    #96
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi mesajda ?
    şu postta
    https://www.r10.net/1065151142-post83.html