fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre Apple firması kesinlikle kaçırılmamalı. Eğer onları gocutacak bir teklif'le giderseniz karşılarına eminim almayacaklardır. Çünkü bu konularda çok daha deneyimli insanları kendi içerisinde barındırıyordur Apple. Bu domaini de onlara satamadığınız takdirde domain hayallerinizi bitirecektir. Burada önemli olan Apple firmasını kaçırmamak olsa gerek diye düşünüyorum. Bu konularda deneyimim yok ama sana aklımdan geçen fiyatı söyleyeyim. İlk önce 100K yada 200K'dan kapı açıp nabza göre şerbet misali 25-80K arasında satabilirsin. Birde yazışmalarınızda üslubunuza çok dikkat edin ki karşınızdaki firmadaki kurtlara yem olmayın. Çünkü onlar bu işlerde eminim ki sizlerden daha deneyimlidir.

Umarım herşey gönlünüzce olur. Hayırlı satışlar dilerim.
önceki sayfayı okumamışsınız zannedersem apple domaini almayacağını belirtmiş.