• 12-11-2010, 23:10:37
    #10
    ağzım açık okudum konuyu
  • 12-11-2010, 23:12:59
    #11
    Arkadaşını kaçırma operasyonu yapalım Şaka biryana umarım hakkettiği parayı alır.
  • 12-11-2010, 23:16:07
    #12
    macosxlion

    iphone şirketi ile ilgili birşeymi.
    cahilliğime verin
  • 12-11-2010, 23:21:15
    #13
    Misafir
    Apple firmasının ürettiği MAC pclerin işletim sistemi http://www.apple.com/macosx/lion/
  • 12-11-2010, 23:25:45
    #14
    macosxlion ben ilk defa bu gün duydum bunu boşta görsem bu domaini reglemezdim
  • 12-11-2010, 23:27:31
    #15
    1 milyon dolar versinler hepsinin veririm. Hiç açık artırma ile uğraşılacak gibi değil.

    Vay be, zenginlik bir adım ötede.
  • 13-11-2010, 01:24:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşım konuya açıklık getirmek için bana bir yazı göndermiş. Onun adına yayınlıyorum.

    Alıntı
    arkadaslar selam.

    bu domainlerin sahibi benim.

    burada yazdiklarinizin heyecanini anliyorum.
    ama domain isleri ile ugrasan insanlardan daha somut veriler beklerdim acikcasi.
    1 milyon usd 2 milyon usd demek cok kolay.
    biraz genc isi gazlamaya donmesin diye... ve de biraz daha uzerinde kafa patlatilsin diye bi ayrintili anlatmak istiyorum.

    apple bildigimiz bir firma
    microsoftun ezeli rakibi. 25 - 30 senedir.
    bilenler bilir. apple yapar microsoft calar

    ben 1992 senesinden beridir mac kullanicisiyim.
    bu dunyayi oldukca iyi takip ederim.
    apple in isletim sistemi "macos" tur.
    microsoft un windows u ne ise apple in da macos u var.

    apple 2000 senesinde isletim sistemini kokten degistirdi.
    ve unix tabanli bir isletim sistemini radikal bir sekilde devreye soktu.
    bunu yaptiginda pazar payi windows karsisinda yuzde 3-4 seviyelerinde idi.
    macosX adini verdigi bu isletim sistemini duyurdugunda herkesin agzi acik kalmisti.
    hickimsenin gormedigi bir sistemdi bu.
    cökmeden aylarca kullanabiliyordunuz.
    su and a size bu mesaji yazdigim bilgisayarimi 3 aydir kapatmadim
    sistem mukemmel calisiyor anlayacaginiz.

    apple macosX e isimler vermeye basladi.
    ilk surumune ceetah yani çita adini verdi.
    ikinci surumune jaguar.
    ben burada devreye girdim.
    belgesel izleyenleriniz bilirler.
    kedigil ailesinde guc siralamasi vardir.
    cita, jaguar, panter, kaplan ve ormanlarin krali aslan.

    ben bu isin lion a gelecegini onceden tahmin ederek
    www.macosxlion.com
    www.macoslion.com
    www.macosxleo.com
    www.macosxleon.com
    adreslerini tescilledim.

    2000 senesinden 2010 yilina gelinceye degin panter, leopar ve tiger degisik surumler olarak aciklandi.
    en son macosX 10.6 olarak macosxsnowleopard yani kar leopari kodu kullanildi.

    ve en sonunda...
    gectigimiz ayin 20 sinde
    apple macosxlion u 2011 yazinda cikaracagini resmi olarak acikladi.

    apple i bircogunuz iphone uzerinden tanidiniz.
    ama apple in belkemigi macosx isletim sistemidir.
    iphone kadar bilinmese de apple firmasinin 4-5 markasindan biridir.

    simdi gelelim bizim meselemize.


    elimizdeki domainlerin degerini belirlememiz icin biraz kafa patlatmamiz gerekmekte.
    firma icin bu domainlerin degerini dogru tahmin etmeliyiz.

    apple her konu icin ayri site acan bir firma degil.
    apple.com adresin cok guveniyor. bu konu da hakli da
    butun markalarini o adres uzerinden tanitiyor. ipod-iphone-mac-itunes vs
    kendisiyle ilgili domain adlarini aliyor ve kendi sitesine yonlendiriyor.
    mesela iphone.com yazdiginizda apple in iphone sayfalarina baglanirsiniz.
    ipod.com yazdiginizda ipod sayfalarina...tunes yazdiginizda itunes sayfayarina gibi.

    yani sonuc olarak kendileriyle ilgili domainleri aliyor ve olduruyor.

    microsoft ta aynisini yapiyor.
    windowsvista.com yazin
    windows7.com yazin gorursunuz ki microsoft a yonlendirilirsiniz.

    ben lion aciklandiginda apple e bir mail attim
    bu domainleri almak ister misiniz diye.
    onlardan da bana gelen cevap cok acik ve kisa idi.
    "ne kadar istiyorsunuz?" diye soruyorlardi.

    o kadar sanal bir konu ki bu.
    elinizde kömür ya da un yok ki degerini bilesiniz.
    apple de bilemez bunun degerini

    bu durumda tam bir sinir savasi basliyacak.
    bu savasi iyi yonetmek gerekiyor.

    iphone.com kadar degerli degil bu domain.
    ama siradan bir domain de degil kesinlikle.

    cok verseniz kacabilirler.
    az verseniz ucuza gittim diye uzulursunuz.

    bu durumda ben sizden... ozellikle konuya hakim arkadaslardan tutarli tavsiyeler duymak istiyorum.

    konuyu burda tartisalim. bakalim nereye varacak. belki de 5 bin dolar verecekler bilemeyiz.
    milyon dolarlari hemen havalarda ucurmiyalim

    site de henuz yazma hakkim olmadigim icin arkadasim araciliygiyla sesleniyorum size.

    umarim beni guzel fikirlerinizle aydinlatacaksiniz.

    iyi bakin kendinize
  • 13-11-2010, 01:30:30
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    onu bunu bilmiyorum da anlatım tarzına hasta kaldım birde önceden tahmin etmende süper bi olay basarılar umarım istedigin fiyata satarsın ucuza da gitmesin müsteride kaçmasın
  • 13-11-2010, 01:30:55
    #18
    100.000 dolar istesin kapansın konu iphone ile bir tutamazsınız bunu bu devirde 100 bin doları kim kaybetmiş. Çok işe yarayacak bir para bu 100 bin dolar. Daha fazla da vereceğini sanmıyorum apple'ın.