Benim mesajlarımı silen moda bu mesajım.

R10'un bozulmaması veya düzelmesi için. Önce insanların bu sitenin amacını öğrenmesi gerekiyor. Kimisi geyik için, kimisi siyaset için kullanıyor. Kimiside böyle soru bankası niyetine kullanıyor. Üstüne üstlük cevabı tatmin edici bulmayınca beğenmiyor bizi.

Bunları düzeltmenin yoluda izin verilmemesidir!

Ben bugüne kadar forumda kimseden yardım aldığım için para vermedim. Yardım ettiğim içinde almadım. Burda herkes babasının hayrına birbirine yardım eder.