Hocam bence patronu zaten böyle birşeyle direk ilgilenmez. webmaster'a danışırlar. Oda bence yüksek bir fiyat çekersen, domainleri öldürmeyi bırak seninkini almazlar ve öyle öldürürler.

Bence yani en fazla 50bin çek daha fazlasını bence kaldırmaz.