konu ilk acıldıgında cok eder yazmıştım,ama biraz baktım diğer sürümlerin .com larında firmanın sitesine yönlendirme vs. yok,sahipleri kim incelemeye de erindim ,aceba daha önce böyle bir satış gercekleş mi?,yoksa firma önem vermemiş mi,eğer diğer sürümlerde böyle birşeye gerek görmediyse,domainlerden iş çıkmaz gibi gelmeye başladı,bu son sürüm ve kararlı sürümse [daha sonra ayı,kutup ayısı felan böyle sürümlere geçmeyeceklerse]en iyisi onların nabzını ölçüp ne kadar verebileceklerini sormak,verdikleri teklifin biraz üstünde pazarlığa tutuşmak,inş. en iyi şekilde güzel bir fiyata satılır,bir Türk sattığı için bende (bizde) mutlu olurum...