• 26-04-2013, 20:03:45
    #28
    Kurumsal PLUS
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansa herkez para veriyor olsaydı bu forumdaki 10 tl lik vpsciler patlardı heralde.
    Virtuozzo dan bahsediyoruz artık trial lisans dağıtımı eskisi gibi yapılmıyor belki veriyor belki vermiyorlar. 10 tl ye satanlarda vds veya linux openvz satmakta.
  • 27-04-2013, 03:05:01
    #29
    32 gb ramlı tahmini 2bin 500 liralık bir server alıp nidc de barındırmak istiyorum sanallaştırma için openvz mi tercih etsem eksilerim ne olur ? virtuozzo tercih etsem artılarım ne olur ? merakımdan soruyorum yanlış anlamayın çünkü kararsız kaldım gayet güzel bir konu açmışsınız virtuozzo kullanmam gerektiğine kanaat getirirsem katılmak isterim.
  • 27-04-2013, 04:44:48
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OpenVZ = open source virtuozzo

    Linux icin openvz oneririm.

    Bu arada sanirim JaguarHost belirtilen mantikla ucuza key sagliyordu. İrtibata gecmenizde fayda var.
  • 27-04-2013, 13:06:10
    #31
    Kurumsal PLUS
    HosThink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OpenVZ = open source virtuozzo

    Linux icin openvz oneririm.

    Bu arada sanirim JaguarHost belirtilen mantikla ucuza key sagliyordu. İrtibata gecmenizde fayda var.
    Teşekkürler, bakacağım.

    YaPRaQQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 gb ramlı tahmini 2bin 500 liralık bir server alıp nidc de barındırmak istiyorum sanallaştırma için openvz mi tercih etsem eksilerim ne olur ? virtuozzo tercih etsem artılarım ne olur ? merakımdan soruyorum yanlış anlamayın çünkü kararsız kaldım gayet güzel bir konu açmışsınız virtuozzo kullanmam gerektiğine kanaat getirirsem katılmak isterim.
    Öncelikle ne yapcağınıza karar vermeniz gerekmekte. VDS satışı yapmayı düşünüyorsanız eğer, ESXI şart eğer biraz daha tasaruflu rami kullanayim diye düşünüyorsanız ; Buradada en çok ne satacağınız önemli şöyle ki ;

    Windows sunucu satışım daha yoğun olacak derseniz eğer windows sunucu üstüne virtuozzo kurulabilir ve windows vps satışı yapılabilir linux sunucular içinse vmware workstation kurulabilir.

    Eğer tam tersi linux daha çok satarım derseniz proxmox öneririm, linuxları openvz windowsları vds olarak sanallaştırabilirsiniz. Üsteki önerimin tam tersidir buda.

    Bu openvz, virtuozzo mantığı ana makina çekirdeğinden yararlanarak paylaşımlı olarak vps ler oluşturur ve dinamik kullanıma göre alan tüketimi sağlanır.

    VDS ise verdiğiniz kaynağı ana makinadan tam olarak tüketerek kullanır. (Bazı opsiyonel ayarları mevcut tabi.)

    Burada seçim sizin...
  • 27-04-2013, 15:01:25
    #32
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle ne yapcağınıza karar vermeniz gerekmekte. VDS satışı yapmayı düşünüyorsanız eğer, ESXI şart eğer biraz daha tasaruflu rami kullanayim diye düşünüyorsanız ; Buradada en çok ne satacağınız önemli şöyle ki ;

    Windows sunucu satışım daha yoğun olacak derseniz eğer windows sunucu üstüne virtuozzo kurulabilir ve windows vps satışı yapılabilir linux sunucular içinse vmware workstation kurulabilir.

    Eğer tam tersi linux daha çok satarım derseniz proxmox öneririm, linuxları openvz windowsları vds olarak sanallaştırabilirsiniz. Üsteki önerimin tam tersidir buda.

    Bu openvz, virtuozzo mantığı ana makina çekirdeğinden yararlanarak paylaşımlı olarak vps ler oluşturur ve dinamik kullanıma göre alan tüketimi sağlanır.

    VDS ise verdiğiniz kaynağı ana makinadan tam olarak tüketerek kullanır. (Bazı opsiyonel ayarları mevcut tabi.)

    Burada seçim sizin...
    Merhabalar öncelikle uzun uzun yazdığınız için Teşekkür ederim

    Amacım makine üzerine Centos kurarak 4 er gb ramlı VDS'ler oluşturmak.. Birçok alternatiften söz ettiniz bana şuan kendinizi benim yerime koymus olsanız hangilerini kullanırdınız ?

    Saygılarımla.
  • 27-04-2013, 15:03:12
    #33
    Kurumsal PLUS
    YaPRaQQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar öncelikle uzun uzun yazdığınız için Teşekkür ederim

    Amacım makine üzerine Centos kurarak 4 er gb ramlı VDS'ler oluşturmak.. Birçok alternatiften söz ettiniz bana şuan kendinizi benim yerime koymus olsanız hangilerini kullanırdınız ?

    Saygılarımla.
    Linux yani centos oluşturacaksanız openvz yapmanızı öneririm proxmox. Tabi vps oluyor bu.
  • 19-04-2015, 16:20:33
    #34
    Kurumsal PLUS
    2 yıl geçmiş şimdi tekrar güncelleyelim, ortaklaşa vz lisansı almak isteyen yok mu ?
  • 19-04-2015, 17:46:07
    #35
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl geçmiş şimdi tekrar güncelleyelim, ortaklaşa vz lisansı almak isteyen yok mu ?
    Ömer bey konuyu başından okudumda ciddem bir tebesüm etmedim degil yani konunuz nerelere gelmiş .Bulursunuz inşallah
  • 19-04-2015, 20:04:48
    #36
    VZ'de alınan keyler için vz sürümü önemlimi ? Ayrıca şuan için paylaşımlı kullandığınız kişiler varmı ? Son olarak bir sorum daha olacak VZ için 2008 R2 dışında başka şablonlar kullanabilirmiyiz ?

    Şimdiden teşekkür ederim.