Merhabalar öncelikle uzun uzun yazdığınız için Teşekkür ederim
Amacım makine üzerine Centos kurarak 4 er gb ramlı VDS'ler oluşturmak.. Birçok alternatiften söz ettiniz bana şuan kendinizi benim yerime koymus olsanız hangilerini kullanırdınız ?
Saygılarımla.
Linux yani centos oluşturacaksanız openvz yapmanızı öneririm proxmox. Tabi vps oluyor bu.