poyrazhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
GalaxyShell adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önceden server 2003 te de server 2008 te de kullandığım olmuştu ancak şablon olarak r2 her zaman için öyle hatırlıyorum 3 yıl oldu kullanmayalı.