• 19-04-2015, 20:06:08
    #37
    Kurumsal PLUS
    poyrazhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömer bey konuyu başından okudumda ciddem bir tebesüm etmedim degil yani konunuz nerelere gelmiş .Bulursunuz inşallah
    Amin, teşekkürler.

    GalaxyShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VZ'de alınan keyler için vz sürümü önemlimi ? Ayrıca şuan için paylaşımlı kullandığınız kişiler varmı ? Son olarak bir sorum daha olacak VZ için 2008 R2 dışında başka şablonlar kullanabilirmiyiz ?

    Şimdiden teşekkür ederim.
    Şuan kullandığım kimse yok.

    Önceden server 2003 te de server 2008 te de kullandığım olmuştu ancak şablon olarak r2 her zaman için öyle hatırlıyorum 3 yıl oldu kullanmayalı.
  • 19-04-2015, 21:01:22
    #38
    Ozaman listeye benide ekleyin ve daha ucuza maal edelim lisansı.
  • 20-04-2015, 00:07:55
    #39
    ortak lisans meselesine biz de katılabiliriz. yaşasın halkların kardeşliği platformu
  • 20-04-2015, 12:18:29
    #40
    Kurumsal PLUS
    GalaxyShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman listeye benide ekleyin ve daha ucuza maal edelim lisansı.
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortak lisans meselesine biz de katılabiliriz. yaşasın halkların kardeşliği platformu
    benimle birlikte 3 kişi olduk şuan.

    Engin abi tarafını seç artık !
  • 20-04-2015, 14:01:58
    #41
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimle birlikte 3 kişi olduk şuan.

    Engin abi tarafını seç artık !
    2012'den buyana 3 kişi olabilmek büyük başarı Ömer
  • 20-04-2015, 14:14:21
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Yakında plesk kapatır gider sizin yüzünüzden
  • 20-04-2015, 16:26:44
    #43
    Kurumsal PLUS
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012'den buyana 3 kişi olabilmek büyük başarı Ömer
    2012 den bu yana aradığım nerden çıktı zaten konu b.k olmuştu güncellemedim uzun süre şimdi güncelledim.

    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında plesk kapatır gider sizin yüzünüzden
    ya ya değil mi ?

    -----

    Bazı arkadaşlar yanlış meslek seçimi yapmışlar stand-up yapmalılarmış.

    Espiri yaptı kertenkele misali
  • 20-04-2015, 16:28:32
    #44
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 den bu yana aradığım nerden çıktı zaten konu b.k olmuştu güncellemedim uzun süre şimdi güncelledim.
    Yok hayranlığımı dile getirdim

    2012 deki konuyu nerden buldun da geri güncelledin mubarek
  • 20-04-2015, 16:30:49
    #45
    Kurumsal PLUS
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hayranlığımı dile getirdim

    2012 deki konuyu nerden buldun da geri güncelledin mubarek
    Ben biliyorum senin niyetini zaten de seni anlamayıp sazanlık yapanlar olmuş.

    Yabancı forumlarda aradım önce böyle bir paylaşım var mı diye ardından bir şey elde edemeyince türkçe aradım benim 3 yıl önce ki konuyu gördüm