Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hayranlığımı dile getirdim

2012 deki konuyu nerden buldun da geri güncelledin mubarek
Ben biliyorum senin niyetini zaten de seni anlamayıp sazanlık yapanlar olmuş.

Yabancı forumlarda aradım önce böyle bir paylaşım var mı diye ardından bir şey elde edemeyince türkçe aradım benim 3 yıl önce ki konuyu gördüm