• 20-04-2015, 19:14:50
    #46
    Üyeliği durduruldu
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben biliyorum senin niyetini zaten de seni anlamayıp sazanlık yapanlar olmuş.

    Yabancı forumlarda aradım önce böyle bir paylaşım var mı diye ardından bir şey elde edemeyince türkçe aradım benim 3 yıl önce ki konuyu gördüm
    Ona demedin bana mı sazan dedin ?
  • 20-04-2015, 21:28:09
    #47
    Kurumsal PLUS
    Polemiklere kapalıyım, gereksiz yorum yapanlar cevabına katlanırlar.

    VZ ortak lisansa katılmak isteyenler veya konuya değer katabilecekelr yorum yaparsa seviyede düşmez...
  • 20-04-2015, 23:10:53
    #48
    SolusVM ile OpenVZ altyapısında hem kolay hem de profesyonel bir şekilde sanallaştırabiliyoruz. Biz OpenVZ konusunda çok memnunuz. Virtuozzo bu yüzden pek tecrübe etmedik. Kısacası VDS için ESXi, VPS için SolusVM OpenVZ kullanıyoruz ve memnunuz.

    Eğer kullandıysanız ikisi arasındaki farkları değerlendirebilir misiniz @buyukweb; ?

    Kullanılabilirlik ve kalite yönünden bariz artıları varsa biz de katılabiliriz belki.
  • 21-04-2015, 00:24:27
    #49
    Kurumsal PLUS
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SolusVM ile OpenVZ altyapısında hem kolay hem de profesyonel bir şekilde sanallaştırabiliyoruz. Biz OpenVZ konusunda çok memnunuz. Virtuozzo bu yüzden pek tecrübe etmedik. Kısacası VDS için ESXi, VPS için SolusVM OpenVZ kullanıyoruz ve memnunuz.

    Eğer kullandıysanız ikisi arasındaki farkları değerlendirebilir misiniz @buyukweb; ?

    Kullanılabilirlik ve kalite yönünden bariz artıları varsa biz de katılabiliriz belki.
    Merhaba,
    Linux openvz gibi Windows ta container ile sanallaştırma yapıyorsunuz ram ve disk kullanımı dinamik tamamen openvz gibi. Performans olarakta çok iyi. Yıllarca kullandık bir çok eski firma da kullanmıştır ancak sonra trial dağıtımını kestiler ve bizde esxi ye geçmek zorunda kaldık Windows lar için.
  • 21-04-2015, 04:48:42
    #50
    Üyeliği durduruldu
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polemiklere kapalıyım, gereksiz yorum yapanlar cevabına katlanırlar.

    VZ ortak lisansa katılmak isteyenler veya konuya değer katabilecekelr yorum yaparsa seviyede düşmez...
    Ben polemiklere oldukça açığım. Bir yorum üzerinden karşındakine
    sen hem sazan de , hem seviyesiz de, hem haddini bildiririm de hemde kenara çekil ! ! !

    Uslubunu bilerek konuş kardeşim.Karşında baban yaşında insanlar var. Saygılı hareket etki saygı göresin.Seni bozacak bir espride yapmadım ucu neden bukadar sana dokundu anlamadım...
    Gece gece bak sinirimi bozdun arızaya bağladım.
    sipariş verdim sizin siteden Fatura No11635 Ödemesini de iş bankası hesabına yaptım.
    Uğur Ömer KARAYILAN adından kesilmiş faturamı siparişte girdiğim ve sipariş notuna yazdığım şirket adresime bekliyorum.
    Bakalım satışa bakan bahattinin sigortası varmı , yoksa sadece karakedi bahattinmi ,vergi levhan varmı , yetkili yer sağlayıcımısın ?(listede yok)
    Arızaya bak böyle bağlanır.Polemiğe böyle girilir.. Ben bunu yapmazdım ancak canlı destekteki tutumun , tavrın ve hakaretvari uslubun sebebiyle yaptım. Uslubun insanlara karşı hiç hoş değil. İnsan hakaret ettiğinde özür dilemesinide bilmeli. Yerli yersiz uslupsuz konuşmamalı. Dost edinmek bir selam kadar kolayken neden düşman edinesin?
    Konuya gelince elimizdeki lisansları kontrol edip uygun lisans ayarsam 5 kişiye sponsor olacağım .
    Herkese iyi çalışmalar.
  • 21-04-2015, 08:24:58
    #51
    Kurumsal PLUS
    controlbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben polemiklere oldukça açığım. Bir yorum üzerinden karşındakine
    sen hem sazan de , hem seviyesiz de, hem haddini bildiririm de hemde kenara çekil ! ! !

    Uslubunu bilerek konuş kardeşim.Karşında baban yaşında insanlar var. Saygılı hareket etki saygı göresin.Seni bozacak bir espride yapmadım ucu neden bukadar sana dokundu anlamadım...
    Gece gece bak sinirimi bozdun arızaya bağladım.
    sipariş verdim sizin siteden Fatura No11635 Ödemesini de iş bankası hesabına yaptım.
    Uğur Ömer KARAYILAN adından kesilmiş faturamı siparişte girdiğim ve sipariş notuna yazdığım şirket adresime bekliyorum.
    Bakalım satışa bakan bahattinin sigortası varmı , yoksa sadece karakedi bahattinmi ,vergi levhan varmı , yetkili yer sağlayıcımısın ?(listede yok)
    Arızaya bak böyle bağlanır.Polemiğe böyle girilir.. Ben bunu yapmazdım ancak canlı destekteki tutumun , tavrın ve hakaretvari uslubun sebebiyle yaptım. Uslubun insanlara karşı hiç hoş değil. İnsan hakaret ettiğinde özür dilemesinide bilmeli. Yerli yersiz uslupsuz konuşmamalı. Dost edinmek bir selam kadar kolayken neden düşman edinesin?
    Konuya gelince elimizdeki lisansları kontrol edip uygun lisans ayarsam 5 kişiye sponsor olacağım .
    Herkese iyi çalışmalar.
    Aman ne büyük iş yapmışsın çok korkuttun beni. Polemiğe böyle mi giriyorsun ? Ücretinin iadesini yaptım. Canlı desteği 2 senedir acmiyorum benim dışımda 2 arkadaş canlı destek ile ilgileniyor. Sponsor olacağın 5 kişi için konu bekliyorum merakla hadi bakalım sponsor ol...

    Seni muhattap kabul etmemem mi bu kadar çıldırttı? Hala etmiyorum kendin yazıp kendin oynayabilirsin

    Ys içinde eksik belgeler gönderildi yakinda tekrar girerim listeye sen bu tür şeylere kafanı yorma işini yap yada git stand up yap.
  • 21-04-2015, 15:26:12
    #52
    Üyeliği durduruldu
    buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman ne büyük iş yapmışsın çok korkuttun beni. Polemiğe böyle mi giriyorsun ? Ücretinin iadesini yaptım. Canlı desteği 2 senedir acmiyorum benim dışımda 2 arkadaş canlı destek ile ilgileniyor. Sponsor olacağın 5 kişi için konu bekliyorum merakla hadi bakalım sponsor ol...

    Seni muhattap kabul etmemem mi bu kadar çıldırttı? Hala etmiyorum kendin yazıp kendin oynayabilirsin

    Ys içinde eksik belgeler gönderildi yakinda tekrar girerim listeye sen bu tür şeylere kafanı yorma işini yap yada git stand up yap.
    Kardeş sana vakit ayırır seninle uğraşırım haberin olmaz altından kalkamazsın.
  • 21-04-2015, 16:32:04
    #53
    Kurumsal PLUS
    Lisans ortak arayışımız devam etmektedir, gereksiz yorumlar için yapanlar adına da BEN özür dilerim.

    Bu konu lisans konusu farklı bir konuyu konuşmak isteyenler yeni topic açıp konuşabilirler onlara iyi eğlenceler dileriz.

    Virtuozzo hakkında soruları olanlar varsa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım, daha önce kullanmamış arkadaşlar olabilir, onlara yardımcı olabilirim.
  • 03-05-2015, 15:15:33
    #54
    Kurumsal PLUS
    @Hippie;

    +1 kişi daha lisans için pm atmıştır.