Ben polemiklere oldukça açığım. Bir yorum üzerinden karşındakine
sen hem sazan de , hem seviyesiz de, hem haddini bildiririm de hemde kenara çekil ! ! !
Uslubunu bilerek konuş kardeşim.Karşında baban yaşında insanlar var. Saygılı hareket etki saygı göresin.Seni bozacak bir espride yapmadım ucu neden bukadar sana dokundu anlamadım...
Gece gece bak sinirimi bozdun arızaya bağladım.
sipariş verdim sizin siteden Fatura No11635 Ödemesini de iş bankası hesabına yaptım.
Uğur Ömer KARAYILAN adından kesilmiş faturamı siparişte girdiğim ve sipariş notuna yazdığım şirket adresime bekliyorum.
Bakalım satışa bakan bahattinin sigortası varmı , yoksa sadece karakedi bahattinmi ,vergi levhan varmı , yetkili yer sağlayıcımısın ?(listede yok)
Arızaya bak böyle bağlanır.Polemiğe böyle girilir.. Ben bunu yapmazdım ancak canlı destekteki tutumun , tavrın ve hakaretvari uslubun sebebiyle yaptım. Uslubun insanlara karşı hiç hoş değil. İnsan hakaret ettiğinde özür dilemesinide bilmeli. Yerli yersiz uslupsuz konuşmamalı. Dost edinmek bir selam kadar kolayken neden düşman edinesin?
Konuya gelince elimizdeki lisansları kontrol edip uygun lisans ayarsam 5 kişiye sponsor olacağım .
Herkese iyi çalışmalar.
Aman ne büyük iş yapmışsın çok korkuttun beni. Polemiğe böyle mi giriyorsun ? Ücretinin iadesini yaptım. Canlı desteği 2 senedir acmiyorum benim dışımda 2 arkadaş canlı destek ile ilgileniyor. Sponsor olacağın 5 kişi için konu bekliyorum merakla hadi bakalım sponsor ol...
Seni muhattap kabul etmemem mi bu kadar çıldırttı? Hala etmiyorum kendin yazıp kendin oynayabilirsin
Ys içinde eksik belgeler gönderildi yakinda tekrar girerim listeye sen bu tür şeylere kafanı yorma işini yap yada git stand up yap.