• 22-10-2012, 14:32:59
    #19
    Üyeliği durduruldu
    vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Openvz araştır ondan sonra söyleyeceklerini söyle terbiyem yetmez demenle de nasıl bir kişilik olduğunuda anlayabiliyorum.Çocuğun falan varsa ona çocuk diye hitap edebilirsin yada yeğenlerine çocuk diye hitap edebilirsin..!
    vay vay vay evlata bak openvz git araştır diyor arkadaşlar bakın daha dünkü
    çocuk openvz ögrenmişde bize ögretiyor arkadaşlar bakın bakın neler diyor
    hiç gülecegim yokdu allahda seni güldürsün


    Bulunduğu yer: Bursa
    Yaş: 19
    Mesajlar: 13
    Önceki Ticaret Sayısı (0)
    R10 Ticaret Sayısı: (0)

    aradaki fark açıkca belli openvz ben 4 senedir kullanıyorum evlat
    azamımı bozmaya başladın git kendine oynuycak başkalarını bul
  • 22-10-2012, 14:44:36
    #20
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay vay vay evlata bak openvz git araştır diyor arkadaşlar bakın daha dünkü
    çocuk openvz ögrenmişde bize ögretiyor arkadaşlar bakın bakın neler diyor
    hiç gülecegim yokdu allahda seni güldürsün


    Bulunduğu yer: Bursa
    Yaş: 19
    Mesajlar: 13
    Önceki Ticaret Sayısı (0)
    R10 Ticaret Sayısı: (0)

    aradaki fark açıkca belli openvz ben 4 senedir kullanıyorum evlat
    azamımı bozmaya başladın git kendine oynuycak başkalarını bul
    Konya Şubesi
    Bulunduğu yer: Konya
    Yaş: 25
    Mesajlar: 396
    Önceki Ticaret Sayısı (0)
    R10 Ticaret Sayısı: (11)
    R10 Ticaret Memnuniyeti: (100%)
    Feedback Score: 11 Olumlu, 100%
    --

    Bunun veya onun önemi de yok.
    Kendini çok büyük görüyorsun böyle görmeye devam et.
    İyi günler.
  • 22-10-2012, 14:51:06
    #21
    Üyeliği durduruldu
    vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konya Şubesi
    Bulunduğu yer: Konya
    Yaş: 25
    Mesajlar: 396
    Önceki Ticaret Sayısı (0)
    R10 Ticaret Sayısı: (11)
    R10 Ticaret Memnuniyeti: (100%)
    Feedback Score: 11 Olumlu, 100%
    --

    Bunun veya onun önemi de yok.
    Kendini çok büyük görüyorsun böyle görmeye devam et.
    İyi günler.
    annamadıgım daha sunucu nedir bilmiyon gelmiş birşey biliyormuş gibi davranıyon ? evlat sen kimsinkin ? bana openvz soruyorsun ben bir çok firma server bakım onarma kuhtarma hizmetleri veriyorum sen ne yapıyon r10 ona buna laf etıp sataşıyon
    konu sahibinin konusunu baltalıyon .. ediyon birde utanmadan birşey varmış gibi davranıyon

    konu sahibinden özürdilerim bu densiz kişiler malesef arada çıkıyor
  • 22-10-2012, 15:56:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    annamadıgım daha sunucu nedir bilmiyon gelmiş birşey biliyormuş gibi davranıyon ? evlat sen kimsinkin ? bana openvz soruyorsun ben bir çok firma server bakım onarma kuhtarma hizmetleri veriyorum sen ne yapıyon r10 ona buna laf etıp sataşıyon
    konu sahibinin konusunu baltalıyon .. ediyon birde utanmadan birşey varmış gibi davranıyon

    konu sahibinden özürdilerim bu densiz kişiler malesef arada çıkıyor
    Bu kişinin "densiz" sizinde, sizin tabirinizle "denli" olduğunuzu ıspatlayacak ne var konuda ben göremedim.
  • 22-10-2012, 16:01:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişinin "densiz" sizinde, sizin tabirinizle "denli" olduğunuzu ıspatlayacak ne var konuda ben göremedim.
    sayın yorumcu hocam kişi bana kişiliksiz dedi benden ona karşılık bu lafı söyledim yoksa kimseye laf söylemek haddimize düşmez büyüklerimiz saygılı davranırız
  • 26-04-2013, 17:06:19
    #24
    Kurumsal PLUS
    Merhaba, konuyu tekrar güncellemeyi düşündüm.

    Virtuozzo kullanmayı isteyen veya kullanan kişiler varsa irtibata geçerse sevinirim, lisans ücretini bölüşebiliriz.

    Ne kadar çok kişi olursak o kadar iyi diye düşünüyorum.
  • 26-04-2013, 18:30:14
    #25
    Akıl yaşta olsaydı ohoo...

    Her neyse detayları pm olarak gönderir misiniz lütfen kaç vds hakkı ne kadar aylık ücret
  • 26-04-2013, 19:40:01
    #26
    Kurumsal PLUS
    anfidya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıl yaşta olsaydı ohoo...

    Her neyse detayları pm olarak gönderir misiniz lütfen kaç vds hakkı ne kadar aylık ücret
    Şuan için daha alınan bir lisans yok, bir liste oluşturup isteyen kişilere ve istenen vps sayısına göre lisans alımı yapmayı düşünüyorum.
  • 26-04-2013, 19:46:28
    #27
    Lisansa herkez para veriyor olsaydı bu forumdaki 10 tl lik vpsciler patlardı heralde.