Openvz araştır ondan sonra söyleyeceklerini söyle terbiyem yetmez demenle de nasıl bir kişilik olduğunuda anlayabiliyorum.Çocuğun falan varsa ona çocuk diye hitap edebilirsin yada yeğenlerine çocuk diye hitap edebilirsin..!
vay vay vay evlata bak openvz git araştır diyor arkadaşlar bakın daha dünkü
çocuk openvz ögrenmişde bize ögretiyor arkadaşlar bakın bakın neler diyor
hiç gülecegim yokdu allahda seni güldürsün
Bulunduğu yer: Bursa
Yaş: 19
Mesajlar: 13
Önceki Ticaret Sayısı (0)
R10 Ticaret Sayısı: (0)
aradaki fark açıkca belli openvz ben 4 senedir kullanıyorum evlat
azamımı bozmaya başladın git kendine oynuycak başkalarını bul