buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman ne büyük iş yapmışsın çok korkuttun beni. Polemiğe böyle mi giriyorsun ? Ücretinin iadesini yaptım. Canlı desteği 2 senedir acmiyorum benim dışımda 2 arkadaş canlı destek ile ilgileniyor. Sponsor olacağın 5 kişi için konu bekliyorum merakla hadi bakalım sponsor ol...

Seni muhattap kabul etmemem mi bu kadar çıldırttı? Hala etmiyorum kendin yazıp kendin oynayabilirsin

Ys içinde eksik belgeler gönderildi yakinda tekrar girerim listeye sen bu tür şeylere kafanı yorma işini yap yada git stand up yap.
Kardeş sana vakit ayırır seninle uğraşırım haberin olmaz altından kalkamazsın.