Ömer bey konuyu başından okudumda ciddem bir tebesüm etmedim degil yani konunuz nerelere gelmiş

.Bulursunuz inşallah
Amin, teşekkürler.
VZ'de alınan keyler için vz sürümü önemlimi ? Ayrıca şuan için paylaşımlı kullandığınız kişiler varmı ? Son olarak bir sorum daha olacak VZ için 2008 R2 dışında başka şablonlar kullanabilirmiyiz ?
Şimdiden teşekkür ederim.
Şuan kullandığım kimse yok.
Önceden server 2003 te de server 2008 te de kullandığım olmuştu ancak şablon olarak r2 her zaman için öyle hatırlıyorum 3 yıl oldu kullanmayalı.