32 gb ramlı tahmini 2bin 500 liralık bir server alıp nidc de barındırmak istiyorum sanallaştırma için openvz mi tercih etsem eksilerim ne olur ? virtuozzo tercih etsem artılarım ne olur ? merakımdan soruyorum yanlış anlamayın çünkü kararsız kaldım gayet güzel bir konu açmışsınız virtuozzo kullanmam gerektiğine kanaat getirirsem katılmak isterim.