aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisansa herkez para veriyor olsaydı bu forumdaki 10 tl lik vpsciler patlardı heralde.
Virtuozzo dan bahsediyoruz artık trial lisans dağıtımı eskisi gibi yapılmıyor belki veriyor belki vermiyorlar. 10 tl ye satanlarda vds veya linux openvz satmakta.