VZ'de alınan keyler için vz sürümü önemlimi ? Ayrıca şuan için paylaşımlı kullandığınız kişiler varmı ? Son olarak bir sorum daha olacak VZ için 2008 R2 dışında başka şablonlar kullanabilirmiyiz ?

Şimdiden teşekkür ederim.