Konu
Ucuza virtuozzo lisansı isteyenler ?
19-04-2015, 20:04:48
#36
GalaxyShell
VZ'de alınan keyler için vz sürümü önemlimi ? Ayrıca şuan için paylaşımlı kullandığınız kişiler varmı ? Son olarak bir sorum daha olacak VZ için 2008 R2 dışında başka şablonlar kullanabilirmiyiz ?
Şimdiden teşekkür ederim.