buyukweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl geçmiş şimdi tekrar güncelleyelim, ortaklaşa vz lisansı almak isteyen yok mu ?
Ömer bey konuyu başından okudumda ciddem bir tebesüm etmedim degil yani konunuz nerelere gelmiş .Bulursunuz inşallah