• 20-12-2008, 17:52:56
    #28
    Bu arada hemen belirtmek istiyorum sakın yanlış anlaşılmasın ben Leaseweb kötüdür manasında yazmadım mesajlarımı.

    Şu anki görüşüm ile 3 sınıf verimerkezi var;

    İlk sınıfa sadece amerikadaki verimerkezleri girebiliyor.

    İkinci sınıfta ise avrupada ve ülkemizde bulunan bir çok verimerkezi dahildir.

    Son sınıf ise vrt gibi hopidik yerlerden oluşuyor.

    Leaseweb bence avrupada en iyi verimerkezlerinden birisi.Netdirekt de olmayan profesyonellik mevcut en azından.

    Size demek istediğim şudur: bu verimerkezlerine 4 verelim ama 5 alan yerler de var.

    Öptüm.
  • 20-12-2008, 17:55:57
    #29
    Dediğim gibi senin kendine göre doğruların olabilir.

    Bu herkes için doğru olacak diye bir kaide yok.

    Ayrıca yineliyorum. Evet müşterinin bayiyle iletişim kurması, doğrudan verimerkeziyle iletişim kurmasından daha sağlıklı.

    3-5 sunucu ile 20-25 sunucusu olan adamın iş yaptırabilirliği aynı değildir.

    Şimdi şurada şöyle dersin yine kesin. Hep lafta kalıyor 1 sunucu da olsa 10 sunucu da aynı ilgi olayı hep lafta.

    Dediğim gibi kendi doğrularını bırakıp bir firmanın prensipleri olabileceğiini bir düşün.

    Eğer çoğu yerde avrupada bu böyleyse o zaman kabul etmeyi de bil.

    Eğer etmiyorsan da konuyu daha fazla uzatma lütfen.

    Konu leaseweb. Ve prensipleri de bu.

    Senin nerden ne kadar sunucun varsa ne mutlu sana. Sevdiğin bir yerle çalışıyorsun işte.

    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim doğrularım doğru da o yüzden.

    30 gün önceden sunucu iptali diye bir şey söz konusu değil.Saçmalık diyorum ben sadece.

    Siz daha iyisini kullanmadığınız için bilmiyorsunuz.

    Liquid Web - Dedicated TOS

    http://www.theplanet.com/Documents/legal/Planet-TOS.pdf (Planet iğrenç bir yerdir ama bak profesyonellik ayrı bir olay)

    Terms of Service

    Aslında o kadar basit ki bir verimerkezinin kullanım sözleşmesine bakarak dahi kalitesini anlamak mümkün.

    Ha bir de müşteri bayiden alsın diye saçma sapan bir ifade kullanmışsın.

    Sen herkesi andaval zannediyorsun herhalde ? Bizim türk insanımız ingilizce bilmiyor da bayiden alıyor,dünyada herkes böyle mi yapıyor sanıyorsun ?

    benim SL de 40 sunucum var ama bayi değilim direk müşteriyim.Ne yapacağım şimdi vbb ?



    ehu lafa bak.
  • 20-12-2008, 17:59:49
    #30
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstisnalar kaideyi bozmaz CaLVin. Bahsettiğiniz şekilde çalışan yer sayısı az.

    Az değil vbb. Oturtmuş verimerkezinde min Calvin'in dediği gibi 3 gün bunu herkes bilir. Bu ahlaksızlığı yapan yine Calvin'in dediği gibi bu tarz yerlerdir. Müşteri memnuniyeti değildir bu Yani şöyle diyeyim son zamanlarda çıkan yeni yetmelerin yaptıkları bu.


    Düzeltme olarak sakın direkt dc den almayın. Aysima , datateknoloji gibi satışlarını yogun olarak gerçekleştiren firmalardan alınız.
  • 20-12-2008, 18:00:08
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Sunucu iptali şuan 30 gün değildir.

    Ödemeler prorata şeklinde olduğu için her ayın 1 ine sabitlenmiştir.Siz sunucu iptalini en geç ayın 25 ine kadar yani, 5 gün öncesine kadar yapabilirsiniz.
  • 20-12-2008, 18:52:30
    #32
    Dr haklı olabilirsin.

    Ama bu tip verimerkezleri bilirsiniz ki müşteri memnuniyeti kadar kendi prensiplerini de önemser. Herneyse.

    Okan beyin dediği gibi zaten süre bu verimerkezinde her ay başından önceymiş.

    Neyse konuyu kaydırdıysam özür dilerim.


    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az değil vbb. Oturtmuş verimerkezinde min Calvin'in dediği gibi 3 gün bunu herkes bilir. Bu ahlaksızlığı yapan yine Calvin'in dediği gibi bu tarz yerlerdir. Müşteri memnuniyeti değildir bu Yani şöyle diyeyim son zamanlarda çıkan yeni yetmelerin yaptıkları bu.


    Düzeltme olarak sakın direkt dc den almayın. Aysima , datateknoloji gibi satışlarını yogun olarak gerçekleştiren firmalardan alınız.
  • 17-11-2013, 22:58:19
    #33
    Leaseweb türkiye masası en son 2008 de varmış şuan böyle birşey yok heralde, bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşmalarını rica ediyorum.
  • 17-11-2013, 23:01:03
    #34
    sunucuoptimizasyon.com
    CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Leaseweb türkiye masası en son 2008 de varmış şuan böyle birşey yok heralde, bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşmalarını rica ediyorum.
    Murat bey leaseweb den ayrıldı diye biliyorum. Haliyle masa falan kalmadı.
  • 17-11-2013, 23:02:29
    #35
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat bey leaseweb den ayrıldı diye biliyorum. Haliyle masa falan kalmadı.
    Dünyanın parasını ödüyoruz adamlara türkçe destek yok yırtınıyorum ingilizce bişey anlatcam diye bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.
  • 17-11-2013, 23:04:12
    #36
    sunucuoptimizasyon.com
    CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyanın parasını ödüyoruz adamlara türkçe destek yok yırtınıyorum ingilizce bişey anlatcam diye bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.
    Aracılarla çalışabilirsiniz.

    Aysima.com.tr, megatrhost.