Dediğim gibi senin kendine göre doğruların olabilir.

Bu herkes için doğru olacak diye bir kaide yok.

Ayrıca yineliyorum. Evet müşterinin bayiyle iletişim kurması, doğrudan verimerkeziyle iletişim kurmasından daha sağlıklı.

3-5 sunucu ile 20-25 sunucusu olan adamın iş yaptırabilirliği aynı değildir.

Şimdi şurada şöyle dersin yine kesin. Hep lafta kalıyor 1 sunucu da olsa 10 sunucu da aynı ilgi olayı hep lafta.

Dediğim gibi kendi doğrularını bırakıp bir firmanın prensipleri olabileceğiini bir düşün.

Eğer çoğu yerde avrupada bu böyleyse o zaman kabul etmeyi de bil.

Eğer etmiyorsan da konuyu daha fazla uzatma lütfen.

Konu leaseweb. Ve prensipleri de bu.

Senin nerden ne kadar sunucun varsa ne mutlu sana. Sevdiğin bir yerle çalışıyorsun işte.

CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim doğrularım doğru da o yüzden.

30 gün önceden sunucu iptali diye bir şey söz konusu değil.Saçmalık diyorum ben sadece.

Siz daha iyisini kullanmadığınız için bilmiyorsunuz.

Liquid Web - Dedicated TOS

http://www.theplanet.com/Documents/legal/Planet-TOS.pdf (Planet iğrenç bir yerdir ama bak profesyonellik ayrı bir olay)

Terms of Service

Aslında o kadar basit ki bir verimerkezinin kullanım sözleşmesine bakarak dahi kalitesini anlamak mümkün.

Ha bir de müşteri bayiden alsın diye saçma sapan bir ifade kullanmışsın.

Sen herkesi andaval zannediyorsun herhalde ? Bizim türk insanımız ingilizce bilmiyor da bayiden alıyor,dünyada herkes böyle mi yapıyor sanıyorsun ?

benim SL de 40 sunucum var ama bayi değilim direk müşteriyim.Ne yapacağım şimdi vbb ?



ehu lafa bak.