Dr haklı olabilirsin.
Ama bu tip verimerkezleri bilirsiniz ki müşteri memnuniyeti kadar kendi prensiplerini de önemser. Herneyse.
Okan beyin dediği gibi zaten süre bu verimerkezinde her ay başından önceymiş.
Neyse konuyu kaydırdıysam özür dilerim.
Az değil vbb. Oturtmuş verimerkezinde min Calvin'in dediği gibi 3 gün bunu herkes bilir. Bu ahlaksızlığı yapan yine Calvin'in dediği gibi bu tarz yerlerdir. Müşteri memnuniyeti değildir bu

Yani şöyle diyeyim son zamanlarda çıkan yeni yetmelerin yaptıkları bu.
Düzeltme olarak sakın direkt dc den almayın. Aysima , datateknoloji gibi satışlarını yogun olarak gerçekleştiren firmalardan alınız.