Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Murat bey leaseweb den ayrıldı diye biliyorum. Haliyle masa falan kalmadı.
Dünyanın parasını ödüyoruz adamlara türkçe destek yok yırtınıyorum ingilizce bişey anlatcam diye bilgilendirmeniz için çok teşekkürler.