• 20-12-2008, 14:22:26
    #19
    Hayırlı olsun Murat bey.

    Selam ve Sevgilerimle..
  • 20-12-2008, 15:43:23
    #20
    "destek ve teslimat konusunda önümüzdeki günlerde çok ciddi değişiklikler olacaktır."

    ben şu -ecek -acak lara hastayım.

    leaseweb ile ilgili bir anım:
    piyasayı öldürmeden evvel 49 euroya (minimum o idi) bir sunucu aldım, benden 1.5 aylık ödeme aldılar, (ay ortasıydı ve gelecek aya tamamlandı), 35. günde sunucuyu kapatmak istedim ama bu sefer de "en az 30 gün önce kapatabilirsiniz" dendi. yani 1 ay daha ödedim.

    çok müşteri mi önemli, birim müşteriye ayrılan ilgi mi?

    neyse ya, kime anlatıyorum.
  • 20-12-2008, 16:46:16
    #21
    Sayfanet o dediğin rapidswitch verimerkezinde de var.
    Yeni piyasaya girdikleri için müşteriyi alırken inanılmaz kolaylıklar sağlayıp müşteri hizmeti sonlandırmak istediğinde her türlü zorluğu çıkarıyorlar.

    Aynı Turk.net adsl başvurusunu online olarak yaptığınızda anında açılması ama iptali için aradığınızda kendilerine faks yollamalarını istemeleri gibi.

    Ticari taktik ama tabii ki aynı zamanda ticari ahlaksızlık.
  • 20-12-2008, 17:04:08
    #22
    Verimerkeziyle direk çalışmanın böyle bir dezavantajı var.

    Bu oturmuş çoğu verimekezinde böyledir.

    En az 30 gün önceden haber verin denilir.

    Bu bir eksiklik sayılmamalı.

    Eksiklik olarak görüyorsanız bayilerinden alırsanız kolaylık sağlayabilirler bu konuda.
  • 20-12-2008, 17:12:42
    #23
    Oturmuş veri merkezinde 3 gün önceden haber verilir vbb 30 değil.
  • 20-12-2008, 17:23:23
    #24
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturmuş veri merkezinde 3 gün önceden haber verilir vbb 30 değil.
    İstisnalar kaideyi bozmaz CaLVin. Bahsettiğiniz şekilde çalışan yer sayısı az.
  • 20-12-2008, 17:26:45
    #25
    Ne demek az.Sen sanırım hiç bu verimerkezlerinin dışına çıkmadın ?

    30 gün önceden sunucu iptali nerede görülmüş?

    Sunucu kullanan ve satanların hepsi bilirki sunucu iptalleri bir anda olur.30 gün önceden "ya ben gelecek aya sunucumu değiştireyim" mi diyorsunuz ?

    Araba mı ki bu uzun uzun düşünüp alıp satasınız ?

    En fazla 3 gündür bunun süresi.Bir verimerkezinin müşteriye verdiği önemi de buradan anlayabilirsiniz.

    Şu anda avrupada profesyonel bir dc göremiyorum ben.Haftasonları verimerkezi yansa umurlarında bile olmayan insanlara paranızı yedirmeye devam edin.
  • 20-12-2008, 17:34:11
    #26
    CaLViN, zaten senden başka birşey bilen yokki forumda.

    Hiçbir zaman kendi doğrularından başka birşey kabullenmiyorsun.

    Müşterinin doğrudan verimerkeziyle muhattap olması bence yanlış. Bayiler aracılığıyla bunu yapmalı.

    Bu bayiler de eğer o sunucuyu boşa çıktığı an satamıyorsa ya da 30 gün önce haber veremiyorsa o işi yapmamalı.

    Müşteri de verimerkezinden alıyorsa bu tip şeylere dikkat etmeli.

    Sözleşmeyi boşu boşuna yazmamışlar değil mi?


    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek az.Sen sanırım hiç bu verimerkezlerinin dışına çıkmadın ?

    30 gün önceden sunucu iptali nerede görülmüş?

    Sunucu kullanan ve satanların hepsi bilirki sunucu iptalleri bir anda olur.30 gün önceden "ya ben gelecek aya sunucumu değiştireyim" mi diyorsunuz ?

    Araba mı ki bu uzun uzun düşünüp alıp satasınız ?

    En fazla 3 gündür bunun süresi.Bir verimerkezinin müşteriye verdiği önemi de buradan anlayabilirsiniz.

    Şu anda avrupada profesyonel bir dc göremiyorum ben.Haftasonları verimerkezi yansa umurlarında bile olmayan insanlara paranızı yedirmeye devam edin.
  • 20-12-2008, 17:46:10
    #27
    Benim doğrularım doğru da o yüzden.

    30 gün önceden sunucu iptali diye bir şey söz konusu değil.Saçmalık diyorum ben sadece.

    Siz daha iyisini kullanmadığınız için bilmiyorsunuz.

    Liquid Web - Dedicated TOS

    http://www.theplanet.com/Documents/legal/Planet-TOS.pdf (Planet iğrenç bir yerdir ama bak profesyonellik ayrı bir olay)

    Terms of Service

    Aslında o kadar basit ki bir verimerkezinin kullanım sözleşmesine bakarak dahi kalitesini anlamak mümkün.

    Ha bir de müşteri bayiden alsın diye saçma sapan bir ifade kullanmışsın.

    Sen herkesi andaval zannediyorsun herhalde ? Bizim türk insanımız ingilizce bilmiyor da bayiden alıyor,dünyada herkes böyle mi yapıyor sanıyorsun ?

    benim SL de 40 sunucum var ama bayi değilim direk müşteriyim.Ne yapacağım şimdi vbb ?

    Alıntı
    Müşterinin doğrudan verimerkeziyle muhattap olması bence yanlış.
    ehu lafa bak.