Benim doğrularım doğru da o yüzden.
30 gün önceden sunucu iptali diye bir şey söz konusu değil.Saçmalık diyorum ben sadece.
Siz daha iyisini kullanmadığınız için bilmiyorsunuz.
Liquid Web - Dedicated TOS http://www.theplanet.com/Documents/legal/Planet-TOS.pdf (Planet iğrenç bir yerdir ama bak profesyonellik ayrı bir olay)
Terms of Service
Aslında o kadar basit ki bir verimerkezinin kullanım sözleşmesine bakarak dahi kalitesini anlamak mümkün.
Ha bir de müşteri bayiden alsın diye saçma sapan bir ifade kullanmışsın.
Sen herkesi andaval zannediyorsun herhalde ? Bizim türk insanımız ingilizce bilmiyor da bayiden alıyor,dünyada herkes böyle mi yapıyor sanıyorsun ?
benim SL de 40 sunucum var ama bayi değilim direk müşteriyim.Ne yapacağım şimdi vbb ?
Alıntı
Müşterinin doğrudan verimerkeziyle muhattap olması bence yanlış.
ehu lafa bak.