Benim doğrularım doğru da o yüzden.

30 gün önceden sunucu iptali diye bir şey söz konusu değil.Saçmalık diyorum ben sadece.

Siz daha iyisini kullanmadığınız için bilmiyorsunuz.

Liquid Web - Dedicated TOS

http://www.theplanet.com/Documents/legal/Planet-TOS.pdf (Planet iğrenç bir yerdir ama bak profesyonellik ayrı bir olay)

Terms of Service

Aslında o kadar basit ki bir verimerkezinin kullanım sözleşmesine bakarak dahi kalitesini anlamak mümkün.

Ha bir de müşteri bayiden alsın diye saçma sapan bir ifade kullanmışsın.

Sen herkesi andaval zannediyorsun herhalde ? Bizim türk insanımız ingilizce bilmiyor da bayiden alıyor,dünyada herkes böyle mi yapıyor sanıyorsun ?

benim SL de 40 sunucum var ama bayi değilim direk müşteriyim.Ne yapacağım şimdi vbb ?

Alıntı
Müşterinin doğrudan verimerkeziyle muhattap olması bence yanlış.
ehu lafa bak.