"destek ve teslimat konusunda önümüzdeki günlerde çok ciddi değişiklikler olacaktır."
ben şu -ecek -acak lara hastayım.
leaseweb ile ilgili bir anım:
piyasayı öldürmeden evvel 49 euroya (minimum o idi) bir sunucu aldım, benden 1.5 aylık ödeme aldılar, (ay ortasıydı ve gelecek aya tamamlandı), 35. günde sunucuyu kapatmak istedim ama bu sefer de "en az 30 gün önce kapatabilirsiniz" dendi. yani 1 ay daha ödedim.
çok müşteri mi önemli, birim müşteriye ayrılan ilgi mi?
neyse ya, kime anlatıyorum.