Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerede olursa olsun, karşısında muhatap bulamayan, bulduğunda onun mantığını anlayamayan temsilci yerine, sizin sorunlarınızı, isteklerinizi sabırla dinleyip, size sizin dilinizde cevap verip, kafanızda soru işareti bırakmadan hizmet vermek bizim birinci görevimiz olacaktır.
imperio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TT ile mevcut olan özel anlaşmamızın detaylarını kısa bir süre sonra bu mesajımı editleyerek sunacağım.
edit:
TT ile internet exchange imiz şu anda 2, ocak ayından itibaren 3 noktadan gerçekleşecektir. Bunlar ;
80 Gbps AMS-IX
60 Gbps Londra
olmak üzere şu anda 140 Gbps dir. Ocak ayından itibaren Frankfurt üzerinden 40 Gbps lik bir ek bağlantı getirilecektir.
Hatların herhangi birinde sorun olduğu zaman, direk olarak farklı bir exchange'e routing yaparak sorunun çözümünü sağlamaktayız.
Bu sebeple, dünyada, TT ile en hızlı ve en stabil network e sahip datacenter LeaseWeb bünyesindedir.
obidergi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
EvoSwitch dünyada bu şekilde dizayn edilip faaliyete geçen ilk veri merkezidir. Bugün itibariyle dünyada sayılı veri merkezleri bu sisteme sahiptir.
vbb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevgili vbb
Dünya'nın önde gelen firmalarını barındırıp, sizi memnun edememiyorsak bu, sorunun bizde olduğu anlamına gelir, "anlamlı eleştiriniz için teşekkür ederim". Diğer mesajlarımda belirttiğim gibi destek ve teslimat konusunda önümüzdeki günlerde çok ciddi değişiklikler olacaktır.
Saygılar bizden,
grikare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görüşleriniz için teşekkür ederim.
Sunmuş olduğumuz destek masası belirli kriterlere göre çalışmaktadır. Fakat mevcut gecikmelerin çözülmesi için gerekli otomasyon adımları atılacaktır. Radmin in durumdan haberdar olduğunu size bildirerek, Veri merkezi giriş kartımı burda sunmak gibi bir kanıtın söz konusu olmadığını ve her türlü problemleriniz için sizleri m.bayhan at leaseweb.com adresinden yanıtlayacağımı belirtmek isterim.