Değerli R10 kullanıcıları,
Öncelikle, mesajlarınızdaki görüşleriniz için teşekkür ederim.
neden mobil işlemciler kullanıyorsunuz
Güncellenmiş rakam ile 30 MVA enerji kullanan bir veri merkezinde mobil işlemciler, güç tüketimini giriş seviyesindeki sunucularda düşürmek için kullanılmaktadır. Tabiki sunucu işlemcileri ile karşılaştırıldığında alt sıralarda olan mobil işlemciler, giriş seviyesi, web geliştiricileri ve küçük ölçekli firmalar için sunmakta olduğumuz çözümdür.
Sitemiz üzerinden 6 ana segmente ayrılmış olan sunucular, giriş seviyesinden, yüksek seviyeye kadar geniş bir açı ile müşterilerimize hizmet vermektedir.
Güncelleme : Geçtiğimiz günlerde yapmış olduğumuz ek hat alımları ile, güncel network çıkışımız 560Gbps'dir.
Saygılarımla
Murat Bayhan
LeaseWeb Satış