CaLViN, zaten senden başka birşey bilen yokki forumda.
Hiçbir zaman kendi doğrularından başka birşey kabullenmiyorsun.
Müşterinin doğrudan verimerkeziyle muhattap olması bence yanlış. Bayiler aracılığıyla bunu yapmalı.
Bu bayiler de eğer o sunucuyu boşa çıktığı an satamıyorsa ya da 30 gün önce haber veremiyorsa o işi yapmamalı.
Müşteri de verimerkezinden alıyorsa bu tip şeylere dikkat etmeli.
Sözleşmeyi boşu boşuna yazmamışlar değil mi?
Ne demek az.Sen sanırım hiç bu verimerkezlerinin dışına çıkmadın ?
30 gün önceden sunucu iptali nerede görülmüş?
Sunucu kullanan ve satanların hepsi bilirki sunucu iptalleri bir anda olur.30 gün önceden "ya ben gelecek aya sunucumu değiştireyim" mi diyorsunuz ?
Araba mı ki bu uzun uzun düşünüp alıp satasınız ?
En fazla 3 gündür bunun süresi.Bir verimerkezinin müşteriye verdiği önemi de buradan anlayabilirsiniz.
Şu anda avrupada profesyonel bir dc göremiyorum ben.Haftasonları verimerkezi yansa umurlarında bile olmayan insanlara paranızı yedirmeye devam edin.