CaLViN, zaten senden başka birşey bilen yokki forumda.

Hiçbir zaman kendi doğrularından başka birşey kabullenmiyorsun.

Müşterinin doğrudan verimerkeziyle muhattap olması bence yanlış. Bayiler aracılığıyla bunu yapmalı.

Bu bayiler de eğer o sunucuyu boşa çıktığı an satamıyorsa ya da 30 gün önce haber veremiyorsa o işi yapmamalı.

Müşteri de verimerkezinden alıyorsa bu tip şeylere dikkat etmeli.

Sözleşmeyi boşu boşuna yazmamışlar değil mi?


CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek az.Sen sanırım hiç bu verimerkezlerinin dışına çıkmadın ?

30 gün önceden sunucu iptali nerede görülmüş?

Sunucu kullanan ve satanların hepsi bilirki sunucu iptalleri bir anda olur.30 gün önceden "ya ben gelecek aya sunucumu değiştireyim" mi diyorsunuz ?

Araba mı ki bu uzun uzun düşünüp alıp satasınız ?

En fazla 3 gündür bunun süresi.Bir verimerkezinin müşteriye verdiği önemi de buradan anlayabilirsiniz.

Şu anda avrupada profesyonel bir dc göremiyorum ben.Haftasonları verimerkezi yansa umurlarında bile olmayan insanlara paranızı yedirmeye devam edin.