Bu arada hemen belirtmek istiyorum sakın yanlış anlaşılmasın ben Leaseweb kötüdür manasında yazmadım mesajlarımı.

Şu anki görüşüm ile 3 sınıf verimerkezi var;

İlk sınıfa sadece amerikadaki verimerkezleri girebiliyor.

İkinci sınıfta ise avrupada ve ülkemizde bulunan bir çok verimerkezi dahildir.

Son sınıf ise vrt gibi hopidik yerlerden oluşuyor.

Leaseweb bence avrupada en iyi verimerkezlerinden birisi.Netdirekt de olmayan profesyonellik mevcut en azından.

Size demek istediğim şudur: bu verimerkezlerine 4 verelim ama 5 alan yerler de var.

Öptüm.