CLR34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Leaseweb türkiye masası en son 2008 de varmış şuan böyle birşey yok heralde, bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşmalarını rica ediyorum.
Murat bey leaseweb den ayrıldı diye biliyorum. Haliyle masa falan kalmadı.