Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
259
●19.105
- 10-05-2008, 11:44:39osman arkadaş dediki bu işin içinden foruma girebiliyorsun dedi benimde demek istediğim forum'a bilgisayardan yani pc'den girilir dedim girmesi doğaldır.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorgunluktan cümle anlamlarını unuttun kardaş.Kolay gele sana nakliye arabası buldun mu ? Tırsan hissecilerindenin dilersen çekelim Tır'ı kapıya.
Bugunde keyiflisin tam karşında Galatasaray maçı var ne şans bea. - 10-05-2008, 12:01:11bir firmada çalışan birisinin xx ile ne alakası olabilir ? nickime sağ tıklasaydınız açık profilimde hakkımda detaylı bilgi edinebilirdiniz.Sanırım bu yapma gereği duymadınız.vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun yanında dediğiniz xx firmasından olsam nixcon sunucularımı kurtulacak hayır herkes yorum yapıyoruz bizde yorum yapıyoruz ve elimizden geldiği kadar saygı çercevesi içinde. - 10-05-2008, 12:34:31Profildeki bilgiler de kişi tarafından girilir. Ben size normal bir şekilde gözlemlerimi aktardım. Ve soru sordum.capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca konu içinde efendi takılıp öm ile tehdit eder tarzda saygısızca bir mesaj atmışsınız.

Ne yapacağımızı çok iyi biliyoruz. Ama siz samimiyetiniz olmayan biriyle nasıl konuşacağınızı bilmiyorsunuz bu belli. VBB KULLANICISI tabire bakar mısınız?
Ve hiç heyecan falan yok. Osman Beye sorarsanız belki bu olaydan sonra onları aramayan ticket atmayan az kişiden biriyim.
Saygılar. - 10-05-2008, 12:39:14haksız suçlama yapın daha sonrası süt dökmüş kedi gibi savunma modunu geçin belki burda prestijimi karalıyorsunuz veya statümü yükseltiyorsunuz bunlar haksızlıktır.vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz xx firmasına gelince kendilerinin sistem odasına iki defa girdim ve gayet başarılı bir ekipleri var zamanında yanlış yapmış olabilirler bunları tekrar etmedikleri kesindir.kendinize iyi bakın.
haklı olan hakkını savunur. - 10-05-2008, 12:47:48Bakın ben düzgünce bir soru sordum. Suçlamadım. Ve siz karşılığında parladınız. Her mesajımdan sonra hem buraya cevap yazıyorsunuz hem de öm atıyorsunuz.capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizi suçlamadım. Ama eski bir söz vardır "Yarası olan gocunur" diye.
Eğer siz bu kadar celalleniyorsanız acaba neden üstüme alınıyorum diye düşünün bence.
Ayrıca sadece öm'la yazarsanız sevirim. 2sine birden yazmanı gerekmez.
Saygılar.
------------------------------------------------
Emir verir gibi cümle kurma isteminizi anlayamadım. Ben de şahısa zaten öm ile ulaşsa yeteceğini söylüyorum. Ama kendsi hem konuya hem de öm'a yazıyor.xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
