capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haksız suçlama yapın daha sonrası süt dökmüş kedi gibi savunma modunu geçin belki burda prestijimi karalıyorsunuz veya statümü yükseltiyorsunuz bunlar haksızlıktır.
Dediğiniz xx firmasına gelince kendilerinin sistem odasına iki defa girdim ve gayet başarılı bir ekipleri var zamanında yanlış yapmış olabilirler bunları tekrar etmedikleri kesindir.kendinize iyi bakın.
haklı olan hakkını savunur.
Bakın ben düzgünce bir soru sordum. Suçlamadım. Ve siz karşılığında parladınız. Her mesajımdan sonra hem buraya cevap yazıyorsunuz hem de öm atıyorsunuz.

Ben sizi suçlamadım. Ama eski bir söz vardır "Yarası olan gocunur" diye.

Eğer siz bu kadar celalleniyorsanız acaba neden üstüme alınıyorum diye düşünün bence.

Ayrıca sadece öm'la yazarsanız sevirim. 2sine birden yazmanı gerekmez.


Saygılar.
------------------------------------------------
xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm diye birşey icat edilmiş gidin ordan tartışın!
Emir verir gibi cümle kurma isteminizi anlayamadım. Ben de şahısa zaten öm ile ulaşsa yeteceğini söylüyorum. Ama kendsi hem konuya hem de öm'a yazıyor.