• 10-05-2008, 11:05:47
    #37
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben nixconda vps satmıyordum fakat nasıl olduğunu biliyorum, nixconda vps lisans cpanel için 15 liraydı normalde 15$ pek birşey farketmicek diye düşünüyorum ben. Fakat Nixconda hat ucuz die vz ile makineleri dolduranlar, bol bol trafik satanlar bakalım ne yapıcak, bence tek problem bu olucak.
    nanayı dikecekler ne olacak.
  • 10-05-2008, 11:07:58
    #38
    Kurumsal PLUS
    Ve istanbuldayım..

    İğrenç bir yolculuktu saat 7:30 da gelmem gerekiren 9 da geldim işlere koyulduk arkamızdan yine bir ton atıp tutan olmuş alayınla şu işlerimi halledince tekrar görüşürüz..

    Netinternet e bağlı müşteriler telefon ile bilgi alabilir benden..
  • 10-05-2008, 11:08:08
    #39
    capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nanayı dikecekler ne olacak.
    ~konu dışı: Sizi izliyorum. Gerek konuşma şekliniz gerek cümle kuruşunuz gerekse özellikle kb.com.tr konularına kb lehindeki cevaplarınız bana kb'den biri olduğunuzu hissettiriyor.

    Bir ilginiz var mı?
    ---------------------------------

    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve istanbuldayım..

    İğrenç bir yolculuktu saat 7:30 da gelmem gerekiren 9 da geldim işlere koyulduk arkamızdan yine bir ton atıp tutan olmuş alayınla şu işlerimi halledince tekrar görüşürüz..

    Netinternet e bağlı müşteriler telefon ile bilgi alabilir benden..
    Gerek yok. Ne kadar telefon edersek işler o kadar uzar. Size güveniyoruz
  • 10-05-2008, 11:11:27
    #40
    Kurumsal PLUS
    Önce bu işten para kazananlarla ilgilenecek yani önce hostingciler..

    Diğerleri kusura bakmasın onlar sonra..
  • 10-05-2008, 11:13:31
    #41
    Kurumsal PLUS
    cPanel konusunda ve fiyat konusunda bir değişim olmayacagının üzerini tekrar çizmekte fayda var..

    Aynı şekilde VPS sunucularda da bir değişim söz konusu değil çok güzel bir fiyat aldık şuan hala ismini açıklamıyorum

    Gerçekten bundan sonra eskisinden de çok çok iyi hizmet alacaksınız

    Gaz veren gerizekalı çok osman halledemez osman yapamaz öyle böyle diye ben hemen işimin başına dönüyorum tüm gece uyumadan yolda hesap yaptım yorgunluktan ölüyorum ama sizi asla zor durumda bırakmam!
  • 10-05-2008, 11:24:02
    #42
    Ni-Osman; onca işin gücün arasında foruma da yetişiyorsunuz, helal olsun.
  • 10-05-2008, 11:27:57
    #43
    sonuçta işi pc başında yapıyor forumada pc den giriliyor
  • 10-05-2008, 11:33:46
    #44
    Kurumsal Üye
    capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuçta işi pc başında yapıyor forumada pc den giriliyor
    Evet diğer dclerle msnde görüşüyor
  • 10-05-2008, 11:37:45
    #45
    Kurumsal PLUS
    capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuçta işi pc başında yapıyor forumada pc den giriliyor
    Bu nasıl bir cümle ?