RAMBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
259
●19.105
- 10-05-2008, 11:07:58Ve istanbuldayım..
İğrenç bir yolculuktu saat 7:30 da gelmem gerekiren 9 da geldim işlere koyulduk arkamızdan yine bir ton atıp tutan olmuş alayınla şu işlerimi halledince tekrar görüşürüz..
Netinternet e bağlı müşteriler telefon ile bilgi alabilir benden.. - 10-05-2008, 11:08:08~konu dışı: Sizi izliyorum. Gerek konuşma şekliniz gerek cümle kuruşunuz gerekse özellikle kb.com.tr konularına kb lehindeki cevaplarınız bana kb'den biri olduğunuzu hissettiriyor.capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir ilginiz var mı?
---------------------------------
Gerek yok. Ne kadar telefon edersek işler o kadar uzar. Size güveniyoruzNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2008, 11:13:31cPanel konusunda ve fiyat konusunda bir değişim olmayacagının üzerini tekrar çizmekte fayda var..
Aynı şekilde VPS sunucularda da bir değişim söz konusu değil çok güzel bir fiyat aldık şuan hala ismini açıklamıyorum
Gerçekten bundan sonra eskisinden de çok çok iyi hizmet alacaksınız
Gaz veren gerizekalı çok osman halledemez osman yapamaz öyle böyle diye ben hemen işimin başına dönüyorum tüm gece uyumadan yolda hesap yaptım yorgunluktan ölüyorum ama sizi asla zor durumda bırakmam! - 10-05-2008, 11:33:46Evet diğer dclerle msnde görüşüyorcapitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
