• 10-05-2008, 15:32:04
    #73
    Maçlar moskovada :P Ve Ülkelerin elemeleri çoktan bitti.

    Kaçırdın
  • 10-05-2008, 15:38:21
    #74
    Bi Torpil yokmu

    Özelden caksana sunucu adrsini
  • 10-05-2008, 15:48:13
    #75
    Kurumsal PLUS
    Osman kadroyu toplamış starbucksta tüm Nixcon zedelerde kahve içiyor Valla dedim gs liler saldırır parçalar sizi kalabalık gezin
  • 10-05-2008, 15:53:22
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Bizde sunucularımızın bir kısmını Grid Telekom bünyesinde, diğer kısmınıda Greennetworks bünyesinde barındırmaya karar verdik.Gece 01.00 da taşımalar başlayacaktır.
  • 10-05-2008, 16:12:32
    #77
    güzel güzel mars'a gidelim
  • 10-05-2008, 16:19:34
    #78
    ni.net.tr den artık sunucu alınabilir. tavsiye isteyen arkadaşlara şu saatten sonra tavsiye edebileceğim. Hayırlı olsun.

    roots gözümüz arkalarda kalmıştı hoş geldin
  • 10-05-2008, 16:45:51
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Toplantıya katılan kişiler

    ni.net.tr ( osman - volkan )
    turkiyeserver ( mehmet ali )
    bizimhost ( ersin )
    aysima ( erhan - ayberk )
    tubabilisim ( şükrü )
    netbilsis ( tahsin )
    Global DC Şirket Proje Müdürü ( Levent İzgi )

    Saat 18:00 da NET sonuç belirlenecek...
  • 10-05-2008, 16:47:36
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Data Teknoloji sana hayırlı olsun....
    Bu arada Mars - Sistemnet - Teklan - Global - Grid hiçbir DC ile net anlaşmamız onaylanmamıştır...

    %50 GLOBAL DC
    %20 Mars DC
    %10 Teklan
    %10 Grid
    %10 Diğer DC
  • 10-05-2008, 16:48:25
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Toplantıya katılmak isteyen arkadaşlar biz şuanda halen STARBUCKS'ta bekliyoruz...