• 10-05-2008, 19:58:05
    Misafir
    Hayırlı olsun Osman bey
  • 10-05-2008, 19:58:10
    sonunda marsa gidiyoruz
  • 10-05-2008, 19:59:57
    Kurumsal PLUS
    Valla israilden sonra yapılan geyikler bizi gerçekten marsa çıkarıcak gibi : Hadi hayırlısı
  • 10-05-2008, 20:03:43
    Üyeliği durduruldu
    ni.net.tr %100 MARS Anlaşma Sağlandı...
    turkiyeserver %100 MARS Anlaşma Sağlandı...
  • 10-05-2008, 20:04:41
    Hayırlısı Olsun DHS olarak dün gece 01:00 de vps makinelerimi marsdc taşıdım.
    Hizmetleri Nixcondan Çokçok daha iyi datacenterları gezdik makinelerimizin resimlerini Çektik
    Çay Kahve hersey vardı 4/4 lük bir dc referans olarakda çok güzel referansları var.

    Osman Bey Çok Doğru Bir karar vermiş.
    Toplu Halde Hat Alımlarında indirim yapılacaktır mutlaka Böyle herkesin birleşmesi Güzel olmuş.
  • 10-05-2008, 20:06:40
    akarweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla israilden sonra yapılan geyikler bizi gerçekten marsa çıkarıcak gibi : Hadi hayırlısı
    Engin Ofise Buyur Gel Senide Mars yapim seni tavlada
  • 10-05-2008, 20:08:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese Hayırlı olması dileğiyle .
  • 10-05-2008, 20:12:53
    Üyeliği durduruldu
    Direkt nixcondan dc hizmeti alanlar napacak peki?
  • 10-05-2008, 20:13:03
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz mars telekom ile anlastık..
    Bilgiyi bizden alın.. Gerekli açıklamayı sonra tekrar yaparız

    Hayırlı olsun Osman bey. Birde ne zaman taşınacak, serverlara ulaşımlar ne kadar süre kapatılacak yani aktarım ne kadar sürecek, fiyatlarda vs. değişiklik olacak mı? Türünden soruların cevaplarını da verirseniz bizlerinde aklında soru işareti kalmayacaktır. Telefonla aradım fakat ulaşamadım bilgiyi özel olarak vermek istiyorsanız istediğiniz yoldan ulaşabiliriz.