Global İletişim ise iyidir daha farklı alanlarda iş yapıyorlardı abi bu adamlar demekki bu işe agırlık veriyorlar.
Grid Telekom Burçan var oda iyidir ama adam düşmüyor abi fiyat yoksa direk grid ile çalışmanızı öneririm.
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
259
●19.105
- 10-05-2008, 17:55:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.osman bey işinin ehlidir, aktarımları sorunsuz yapacagına inancım sonsuz. Hepimiz aynı gemideydik ve şimdi gemi batıyor, bence insanca dostça dayanışma içinde gemiden cıkalım, yangından mal kurtarmaya değil yangını söndürmeye girişelim.
yıllarca yüksek band genişliğini uygun fiyata aldınız, aldık. neyin garantisi varki dünyada, nixcon'a kızıyorsunuz, kimbilir ne olduda durum bu hale geldi. bunu bilemiyoruz. sonucda nixcon faturalandırma neticesinde vergi ödemiş bir şirket."Çalma kapıyı, çalarlar kapını" disturundan hareketle eleştirelim kızalım ama aşağılamayalım. Osman bey bu işten ekmek yiyor, bizlerde bu sektörde ekmek yiyoruz, gün dayanışma günü. Şahsen nixconun kapanıyor olmasına cok üzüldüm, zira yurtdışındaki gibi erişim fiyatlandırması ve fiyatına görede performansı iyidi, COD4 oynadım ordaki sunucularda günlerce, moral buldum motive oldum. Herşey para demek değil, bütün herşey yaşamımızı daha güzel hale getirmek için var. Türkiyede neleri yaparda yabancıları şaşırtırız biz onlara bakalım bence. hepimize geçmiş olsun. - 10-05-2008, 18:05:36vala öyle burak beyin ofise geçebiliriz bende gelirim
turkiyeserver hocam arkadaslara da belirtir iseniz bizim ofiste musait. Zaten osman la da konusmustum bn. 5 dk iki ofiste. muhallebici starbucksta gün gecmez. burdan bağlanır nete işinizi de halledersiniz. burak bey yani webgrup ethernet sunuyor ama size
Burak bey biraz teknoloji düşmanı ama teknoloji ile alakalı işler yapıyor
wireless var buyrun 
Tahsin hocamda beni bilir buyrun kalkın gelin valla ciddiyim. Orda durmayın gün boyu.

Burak bey biraz teknoloji düşmanı ama teknoloji ile alakalı işler yapıyor