osman bey işinin ehlidir, aktarımları sorunsuz yapacagına inancım sonsuz. Hepimiz aynı gemideydik ve şimdi gemi batıyor, bence insanca dostça dayanışma içinde gemiden cıkalım, yangından mal kurtarmaya değil yangını söndürmeye girişelim.
yıllarca yüksek band genişliğini uygun fiyata aldınız, aldık. neyin garantisi varki dünyada, nixcon'a kızıyorsunuz, kimbilir ne olduda durum bu hale geldi. bunu bilemiyoruz. sonucda nixcon faturalandırma neticesinde vergi ödemiş bir şirket."Çalma kapıyı, çalarlar kapını" disturundan hareketle eleştirelim kızalım ama aşağılamayalım. Osman bey bu işten ekmek yiyor, bizlerde bu sektörde ekmek yiyoruz, gün dayanışma günü. Şahsen nixconun kapanıyor olmasına cok üzüldüm, zira yurtdışındaki gibi erişim fiyatlandırması ve fiyatına görede performansı iyidi, COD4 oynadım ordaki sunucularda günlerce, moral buldum motive oldum. Herşey para demek değil, bütün herşey yaşamımızı daha güzel hale getirmek için var. Türkiyede neleri yaparda yabancıları şaşırtırız biz onlara bakalım bence. hepimize geçmiş olsun.