bırakın bunlar ya ben uyduya direk fiber optic çektim
1000mbit 100 euro
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
259
●19.105
- 10-05-2008, 19:06:14Üyeliği durduruldu
- 10-05-2008, 19:09:28Üyeliği durdurulduNixcon un önüne gidip pankart açalım

"Hepimiz nixcon uz, hepimiz serverız!"
"Serverlar kapanmaz, hizmet bölünmez!"
- 10-05-2008, 19:39:04Üyeliği durdurulduSmirnoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım Osman beyin telefonuna ulaşamıyorum. Beklemekten başka çaremiz yok fazlada sıkıştırmamak gerek işlerini rahat yapsınlar bence...
- 10-05-2008, 19:45:47dogrudur hocam ben sadece dedım hanı haber alan varsa bılgılendırme yaparsa sevınırım dıe bundan dolayı dedım kızmaJetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 10-05-2008, 19:48:49Üyeliği durdurulduEstağfurullah kızmadım kiSmirnoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uslubüm sert anlaşıldıysa özür dilerim...

