JetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım Osman beyin telefonuna ulaşamıyorum. Beklemekten başka çaremiz yok fazlada sıkıştırmamak gerek işlerini rahat yapsınlar bence...
dogrudur hocam ben sadece dedım hanı haber alan varsa bılgılendırme yaparsa sevınırım dıe bundan dolayı dedım kızma )