Smirnoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dogrudur hocam ben sadece dedım hanı haber alan varsa bılgılendırme yaparsa sevınırım dıe bundan dolayı dedım kızma )
Estağfurullah kızmadım ki uslubüm sert anlaşıldıysa özür dilerim...