• 10-05-2008, 22:59:37
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilo Dtacenterla anaşılmısdır

    LOCKED..!

    Birdaha da konu açmaın herşeyi açıklıcam yarın sabah
    arkadaş forumun sahibi sandı kendini heralde..

    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan söylüyorlar arkadaşlar 10mbit baglantı 249 ytl 4 kdv Mars ta bunlar piyasayı canlı tutmak yada iç kavga yaşamamak için yapıyorlar ispatı da forumda mars da fiyatların ne oldugu hakkında.

    249 + kdv olan 10mbit paylaşımlı hattır.. (havuz)
    doğru düzgün okumadan ithamlarda bulunmamanız size fayda sağlar.
  • 10-05-2008, 23:00:39
    .: ServerMaestro :. datacenter MARS telekom telefonlar Sadecehosting.
    ownhost.net 10mbit 249 ytl %25 indirim rakip firmalardan geçenlere daha 2 3 tane daha var o zaman bu firmalarda bir sakatlık var yada ortada adamına göre muamele var. internetsahibi var birde

    Paylaşımlı filan degil gidin adamlarla konuşun direk veriyorz köküne kadar kullanırsınız diyorlar!
  • 10-05-2008, 23:01:47
    Üyeliği durduruldu
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajıma alıntı yapılmasını sevmiyorum yapma lütfen

    " birdaha sakın deneme anam avradım olsun radmini dağa kaldırırım "
    Yaşınız 19 mu (?)
  • 10-05-2008, 23:02:20
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk veriyorz köküne kadar kullanırsınız diyorlar!
    hocam nixconda öyle diyordu
  • 10-05-2008, 23:02:57
    Üyeliği durduruldu
    ST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşınız 19 mu (?)
    insanların yaşlarıyla dalga geçmeyin lütfen çok ayıp
  • 10-05-2008, 23:04:05
    Arkadaşlar bırakın yaşları ile ugraşmayı insanların bilelim kim dogru kim yanlış aynı dc de hatlar %300 pahalı olurmu çıksın o zaman Mars ın sahibi desin 10mbit 249 ytl olmaz diye yada 175 ytl olmaz diye bilelim herkez gelsin burada fiyat yazsın ben diyince dikkat et söylediklerine olsun olmaz öyle şey önc satıcı dikkat edecek ben burada alıcıyım degerlendirme yapıyorum aynı datacenter 3 4 ayrı fiyat nedir bu?
  • 10-05-2008, 23:04:38
    Üyeliği durduruldu
    psikopatix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanların yaşlarıyla dalga geçmeyin lütfen çok ayıp
    Gidin maxigeyikte dolaşın. Milletin işi gücü var, siz gelmiş dalga geçiyorsunuz.
    Aksi takdirde banlanabilirsiniz.
  • 10-05-2008, 23:05:02
    Üyeliği durduruldu
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bırakın yaşları ile ugraşmayı insanların bilelim kim dogru kim yanlış aynı dc de hatlar %300 pahalı olurmu çıksın o zaman Mars ın sahibi desin 10mbit 249 ytl olmaz diye yada 175 ytl olmaz diye bilelim herkez gelsin burada fiyat yazsın ben diyince dikkat et söylediklerine olsun olmaz öyle şey önc satıcı dikkat edecek ben burada alıcıyım degerlendirme yapıyorum aynı datacenter 3 4 ayrı fiyat nedir bu?

    mars ın sahibine ulaşman zor kanka mars ında dünyanında sahibi ALLAH
  • 10-05-2008, 23:06:33
    Kurumsal PLUS
    Şakacı arkadaşlara gittikçe yenileri de ekleniyor. Türüyorlar tabiki doğal Ah Osman ah yoğun canımbnm yoksa verirdi cevabını