Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
259
●19.105
- 10-05-2008, 21:20:26Mars Telekom şuanda 10mbit bağlantıyı 600$ a vermekte...wdp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2008, 21:53:4810 mbit 550 USDtrickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 mbit 1.000 USD
30 mbit 1.350 USD
50 mbit 2.200 USD
75 mbit 3.150 USD - 10-05-2008, 21:58:21Pardon birşey soracağım.roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimbi bu Mars, Nixcon dan 5 kat daha pahalıyamı veriyor 10mbit bağlantıyı ?
Benmi yanlış anlıyorum yoksa ?
ama ilk başta tabiki kendi sunucularını taşıdıklarından sonra.