Arkadaşlar bırakın yaşları ile ugraşmayı insanların bilelim kim dogru kim yanlış aynı dc de hatlar %300 pahalı olurmu çıksın o zaman Mars ın sahibi desin 10mbit 249 ytl olmaz diye yada 175 ytl olmaz diye bilelim herkez gelsin burada fiyat yazsın ben diyince dikkat et söylediklerine olsun olmaz öyle şey önc satıcı dikkat edecek ben burada alıcıyım degerlendirme yapıyorum aynı datacenter 3 4 ayrı fiyat nedir bu?
mars ın sahibine ulaşman zor kanka

mars ında dünyanında sahibi
ALLAH