İzmirde Websahibini hiç tavsiye etmiyorum. Sene 2005 yada 2006 idi tam hatırlamıyorum.
VPS Kiralamıştık. Yurtdışındaydı makinaları. İlk fiber hatta geçiyorlardı. Ardından VPS makinamızdaki oyun sunucu dosyalarımızın TAMAMINI EKSİKSİZ KOPYALADILAR. Başka müşteri aynı dosyaları kullanmaya başladı (Nerden biliyorsun diye sorarsan, Türkiyede en iyi STATSME hizmeti bizdeydi 1 Tam gün boyunca şahsen kodlarla uğraşmıştım.). (Kopyalayan Deniz Bey'di.)
Gittik Websahibi Datacenterına. LOGları açın dedik. Bakamayız dediler. Gereksiz zırvalamaya başladılar. YA O DOSYALARI SİLİN YADA ÜCRETİMİZİ GERİ VERİN dedik. Ancak Güvenliği çağırırız çıkın dışarı dediler.
Bu mu zihniyet DC likte.
Haram olsun diyerek çıktık gittik. Anında bütün dosyalarımızı sildik makinadan ve bomboş geri kalan süreyi geçirdik ve kapandı.
Reklam olmasın diye site adresimizi söylemiyorum, bizim neyimiz varsa internet aleminde COPY PASTE yapılarak veya BENZETİLEREK bir yerlere gelmeye çalışanlar oldu. Herşeyimiz çalınarak bugünlere halen geldik ve bu şekilde halen gidiyoruz. YETER ARTIK.
Ve DİKKAT. Websahibini HİÇ ÖNERMİYORUM...