• 10-05-2008, 13:41:26
    #55
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın ben düzgünce bir soru sordum. Suçlamadım. Ve siz karşılığında parladınız. Her mesajımdan sonra hem buraya cevap yazıyorsunuz hem de öm atıyorsunuz.
    Ben sizi suçlamadım. Ama eski bir söz vardır "Yarası olan gocunur" diye.
    Eğer siz bu kadar celalleniyorsanız acaba neden üstüme alınıyorum diye düşünün bence.
    Ayrıca sadece öm'la yazarsanız sevirim. 2sine birden yazmanı gerekmez.
    Saygılar.
    ------------------------------------------------
    Emir verir gibi cümle kurma isteminizi anlayamadım. Ben de şahısa zaten öm ile ulaşsa yeteceğini söylüyorum. Ama kendsi hem konuya hem de öm'a yazıyor.
    benim yaram yok zaten adamım profoserü hırsızlıkla suçlarsın misali kardeşim ben bana xx firması demene kırıldım oysa dediğin xx firmasından olsam gururla söylerim ki öyle bir firmada çalışmak herkese kısmet olmaz.konuyu nerden nereye getirdin benim ona sinirim bozuldu.
    özür dilerim kırdıysam
  • 10-05-2008, 14:04:21
    #56
    capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim yaram yok zaten adamım profoserü hırsızlıkla suçlarsın misali kardeşim ben bana xx firması demene kırıldım oysa dediğin xx firmasından olsam gururla söylerim ki öyle bir firmada çalışmak herkese kısmet olmaz.konuyu nerden nereye getirdin benim ona sinirim bozuldu.
    özür dilerim kırdıysam
    Ne demekistediğiniz anlamadım ama sorun değil. Kırılmadım.
  • 10-05-2008, 14:04:44
    #57
    İzmirde Websahibini hiç tavsiye etmiyorum. Sene 2005 yada 2006 idi tam hatırlamıyorum.

    VPS Kiralamıştık. Yurtdışındaydı makinaları. İlk fiber hatta geçiyorlardı. Ardından VPS makinamızdaki oyun sunucu dosyalarımızın TAMAMINI EKSİKSİZ KOPYALADILAR. Başka müşteri aynı dosyaları kullanmaya başladı (Nerden biliyorsun diye sorarsan, Türkiyede en iyi STATSME hizmeti bizdeydi 1 Tam gün boyunca şahsen kodlarla uğraşmıştım.). (Kopyalayan Deniz Bey'di.)

    Gittik Websahibi Datacenterına. LOGları açın dedik. Bakamayız dediler. Gereksiz zırvalamaya başladılar. YA O DOSYALARI SİLİN YADA ÜCRETİMİZİ GERİ VERİN dedik. Ancak Güvenliği çağırırız çıkın dışarı dediler.

    Bu mu zihniyet DC likte.

    Haram olsun diyerek çıktık gittik. Anında bütün dosyalarımızı sildik makinadan ve bomboş geri kalan süreyi geçirdik ve kapandı.

    Reklam olmasın diye site adresimizi söylemiyorum, bizim neyimiz varsa internet aleminde COPY PASTE yapılarak veya BENZETİLEREK bir yerlere gelmeye çalışanlar oldu. Herşeyimiz çalınarak bugünlere halen geldik ve bu şekilde halen gidiyoruz. YETER ARTIK.

    Ve DİKKAT. Websahibini HİÇ ÖNERMİYORUM...
  • 10-05-2008, 14:16:23
    #58
    Bu forumda boş konusan ve ortamı alevlendirmeye çalışan bir çok insan var. Nixcon şimdiye kadar oldukça iyiydi ve su an kapanıyor ki bu bütün dclerin başına gelebilecek bir durum. Bu nedenle isterseniz artık eleştirmeyelim. Osmana ben de güveniyorum. Kimse yapamasa Osman çözer bu işi..
  • 10-05-2008, 14:38:26
    #59
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda boş konusan ve ortamı alevlendirmeye çalışan bir çok insan var. Nixcon şimdiye kadar oldukça iyiydi ve su an kapanıyor ki bu bütün dclerin başına gelebilecek bir durum. Bu nedenle isterseniz artık eleştirmeyelim. Osmana ben de güveniyorum. Kimse yapamasa Osman çözer bu işi..
    Osman beye güvenimiz sonsuz. Hiç aramadım bile. Elinden gelenin en iyisini yapacağına inanıyorum.
  • 10-05-2008, 14:50:14
    #60
    Merhabalar
    Mars'la resmi olarak anlaşılmış ve taşıma işlemlerine başlanmıştır. İlgililere duyurulur. Herkez için hayırlı olmasını dileriz.
    İyi Çalışmalar
  • 10-05-2008, 14:52:02
    #61
    Bu marsa nereden ulasacaz özlem hanım iletişim bilgileri ( site ) verebilirmisiniz
  • 10-05-2008, 14:52:06
    #62
    Hayırlı olsun..
  • 10-05-2008, 14:53:33
    #63
    hayırlısı olsun