vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın ben düzgünce bir soru sordum. Suçlamadım. Ve siz karşılığında parladınız. Her mesajımdan sonra hem buraya cevap yazıyorsunuz hem de öm atıyorsunuz.
Ben sizi suçlamadım. Ama eski bir söz vardır "Yarası olan gocunur" diye.
Eğer siz bu kadar celalleniyorsanız acaba neden üstüme alınıyorum diye düşünün bence.
Ayrıca sadece öm'la yazarsanız sevirim. 2sine birden yazmanı gerekmez.
Saygılar.
------------------------------------------------
Emir verir gibi cümle kurma isteminizi anlayamadım. Ben de şahısa zaten öm ile ulaşsa yeteceğini söylüyorum. Ama kendsi hem konuya hem de öm'a yazıyor.
benim yaram yok zaten adamım profoserü hırsızlıkla suçlarsın misali kardeşim ben bana xx firması demene kırıldım oysa dediğin xx firmasından olsam gururla söylerim ki öyle bir firmada çalışmak herkese kısmet olmaz.konuyu nerden nereye getirdin benim ona sinirim bozuldu.
özür dilerim kırdıysam