radmin bu kadar kadar insan 20 - 30 ytl içinmi cebelleşiyor şu anda, yani 20-30 ytl lik bir meblağ içinmi böyle bekletiliyor insanlar ? Şahsi düşüncemi bu sadece bunu merak ettim.
========================
0536 589 05 86 ( Mehmet Ali )
0543 406 40 30 ( Mehmet Ali )
0554 719 80 44 ( Mehmet Ali )
0505 414 14 19 ( Osman Makal )
0530 409 94 29 ( Şükrü Bey )
0212 853 93 39 ( Ersin Koç )
0533 217 85 88 ( Erdem Yünsel )
0534 271 27 20 ( Uğur )
========================
Zamanında 20-30 liranın hesabını yaptıkları için şimdi cebelleşiyorlar.
İlk başta izmir olarak düşünselerdi..Daha başka olurdu.Durum.Şuanda herkesin konustugu ortada.İstanbul bukadar sunucuyu yemez.İnşallah Kerem'in dediği gibi olur ve SadeceHosting alır.Hem kalite bakımından hemde İstanbul bakımından .. Haftasonuna denk gelmesi nekadar üzücü birşey diğmi
Radore ile görüşüp bir kampanya yapılırsa çok seviniriz radmin. Ben aradım, R10'a daha önce kampanyalarınız oluyordu, var mı önümüzdeki günlerde yeni kampanya dedim, yok dediler.
Beyler eger nispeten daha ucuz ve kaliteli bir yer arıyorsanız tek alternatifiniz
Mars(sadecehosting.com) kafanız kulağınız ağrımaz bundan sonraki dönemde.
"Ucuz etin yahnisi olmaz" bunu artık anlamış olmanız gerek hala ucuz bişeyler aramayın telekom tekel oldugu sürece bu ülkede.
20-30ytl'nin peşine düşmeyi bırakın artık. 20-30ytl ile ne zengin olursunuz ne fakir olursunuz ama kafanız kulağınız ağrımaz bundan sonra. Şu an yaşadığınız sıkıntı stres zaten bu 20-30ytl nin yüzünden degilmiydi...
iktisatın ve ticaretin temel kuralı :
"Kimse daha dandiğini üretmeden aynı ürünü daha ucuza veremez."
yemişim parasını pulunu diyorsanızda radore hostingi tavsiye ederim.
isterseniz konuşayım onlarla nixcon madurları için özel bir kampanya yaptırayım.
Bana kalırsa NiNET in ve diğer firmaların cok sunucuları var bu sunucuları alacak istanbulda bir Datacenter varmı ki herkesin konuştuğu mars'ın,teklanın,rh nin falan alamıyacağı ? Bence istanbul dışınada yüklenmeleri lazım örneğin İZMİRDE 6 tane datacenter var.Ama pazartesiye kadar geç olucak.
İzmirde çok kral dc ler var örnek hostcini üst katını açtı 250 sunucuda alır üst kata.
web sahibi
naymanli
niobeweb
efes
egedc
naymanli
gtechnics
vs
bunlar sunucu barındıracak kapataside dc ler.
size katılıyorum verdiler vpsleri 50 ytl den üstelik cpanelli şimdi o vps sunucularının hepsi iptal olacak adamdan 90 alacaklar artık cpanel ucuz değil çünkü nixcondan çıktılar.
-Bir ihtimal- Öğleden sonra WoLeRiNe ile birlikte biz de "ortam"a akacağız. Bu sıkıntılı günlerde dostlarımıza yardımcı olmak, onların sıkıntılarını hafifletmek lazım. Kısmetse görüşebilmek, tanışabilmek dileğiyle...
size katılıyorum verdiler vpsleri 50 ytl den üstelik cpanelli şimdi o vps sunucularının hepsi iptal olacak adamdan 90 alacaklar artık cpanel ucuz değil çünkü nixcondan çıktılar.
Ben nixconda vps satmıyordum fakat nasıl olduğunu biliyorum, nixconda vps lisans cpanel için 15 liraydı normalde 15$ pek birşey farketmicek diye düşünüyorum ben. Fakat Nixconda hat ucuz die vz ile makineleri dolduranlar, bol bol trafik satanlar bakalım ne yapıcak, bence tek problem bu olucak.