size katılıyorum verdiler vpsleri 50 ytl den üstelik cpanelli şimdi o vps sunucularının hepsi iptal olacak adamdan 90 alacaklar artık cpanel ucuz değil çünkü nixcondan çıktılar.
Ben nixconda vps satmıyordum fakat nasıl olduğunu biliyorum, nixconda vps lisans cpanel için 15 liraydı normalde 15$ pek birşey farketmicek diye düşünüyorum ben. Fakat Nixconda hat ucuz die vz ile makineleri dolduranlar, bol bol trafik satanlar bakalım ne yapıcak, bence tek problem bu olucak.